  • Data: 2020-10-03 14:52:46
    Temat: Re: Bootloader
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/10/2020 14:09, RadoslawF wrote:
    > Masz kłopoty ze zrozumieniem tego co sam napisałeś?
    > "pozwala na odpalanie różnych systemów Win i Lin".

    Nie wynika z tego że na *każdym* komputerze musi być win. Może być, nie
    musi.

    > Nie wiem co masz w planie a co w realu ale wiem że pytałeś
    > się o botowanie różnych systemów windows i linux.

    Tak, i ani troche nie wynika z tego że będzie musiał być na nim i
    windows i linux, ale może z tego wynikać że w róznych sytuacjach i na
    róznych komputerach będę musiał bootować i/lub linuxa/windowsa.

    Popracuj troche nad logiką i zmniejsz poziom agresji na grupach, wyjdzie
    to na zdrowie wszystkim.

    Bootolader jest fajnym, ale ogranicza swoją fajnośc tylko do windowsa.
    Gdyby pajace z MS tak strasznie nie przeszkadzali w zrobieniu
    bootowalnego windowsa na SD to problemu by nie było.

    PS. Mam bootowalny windows z SD. Tylko że on nie działa pi*drzwi na
    połowie komputerów. Bo nie.