  • 201. Data: 2009-04-25 13:11:36
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Zostaw, Radoslaw wie lepiej. Generalnie zna sie chlopak.

    Radoslaw od dluzszego czasu blyszczy, jako ten w popiele dyjament

    --

    pozdr
    pj

  • 202. Data: 2009-04-25 14:44:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >3Chinskie naczynia sa do dupy, chinska elektronika jest do dupy, chinskie
    >zabawki sa do dupy, chinskie kredki sa do dupy (teraz), chinskie tekstylia
    >sa do dupy...jedzenie nie jest do dupy- pod warunkiem, ze nie jest
    >koreanskie albo wietnamskie.

    Czy aby wszystko nie kojarzy Ci sie zbyt jednoznacznie?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 203. Data: 2009-04-25 17:46:20
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Czy aby wszystko nie kojarzy Ci sie zbyt jednoznacznie?;)
    Kurde jak tak teraz na to patrze to chyba fakt :|
    ;P

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 204. Data: 2009-04-25 17:51:13
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mustafa" <M...@b...xx> wrote in message
    > zna ten sprzęt lepiej niz użytkownicy

    Znaczy sie kto? Ty? Czym jezdzisz? Jak dlugo? Ile kilometrow
    dziennie/tygodniowo/miesiecznie rocznie (jak tam wolisz)? Ile razy
    naprawiales? Jakie inne (europejskie, amerykanskie, japonskie) sprzety
    miales?

    Jeszcze raz, bo pogubilem sie. Twierdzisz, ze chinskie skutery sa ok, czy
    chinskie motocykle sa ok? Czy cala motoryzacja z chin jest ok?

    A teraz z serii "znajomy ma":
    Moj sasiad kupil skuter w biedronce. Ucieszyl sie przez tydzien, bo padl
    (najprawdopodobniej) modul zaplonowy (czy jaka tam inna elektryka jest). Po
    prostu zero pradu w ukladzie swiece-kable-cewka (no ten modul
    elektroniczny).

    > i serwisanci

    Zaden serwis nie chce tego przyjac. Moze doradzisz jakis w okolicach
    chrzanowa (woj. malopolskie)?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 205. Data: 2009-04-25 17:51:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Sprawdz w archiwum grupy haslo "kuczu" wtedy bedziesz wiedzial co glupiego
    > zrobiles :)

    Daj spokoj. Ja mam go gleboko w dupie i Tobie tez radze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 206. Data: 2009-04-25 17:54:48
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > qrczak... to poczytaj niektórych nawiedzonych - przecież dla niektórych
    > motocykl jest odbiciem ich osobowości :D :D :D :D

    Masz na mysli np. wieslawa CBR, czy... jak sie nazywal... maciek zxr? Nie
    pamietam, bylo takich kilku, ale akurat z tego co czytam na grupie, kolesie
    z ktorymi rozmawiasz, podchodza raczej zdrowo do swojego hobby i mieli kilka
    "oczek wodnych" w swoim zyciu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 207. Data: 2009-04-25 18:17:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Daj spokoj. Ja mam go gleboko w dupie i Tobie tez radze :)

    Pieszczoszek. Taki dobry jest ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 208. Data: 2009-04-25 21:08:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Pieszczoszek. Taki dobry jest ?

    Nie wiem, nie bylo jeszcze pierwszej randki

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 209. Data: 2009-04-26 08:07:13
    Od: a...@p...onet.pl

    nie rozumiem dlaczego się tak wszyscy podniecają.
    Proponuję poczytać to: http://img524.imageshack.us/img524/6859/kopia1008911
    .jpg
    Wejść na stronę Wiliama.
    Porozmawiać z nim.
    Znam osobiście gościa.

    Bijecie pianę na podstawie jakiś dziwnych opinii.
    Czy któryś z wypowiadających się w tym temacie ma jakieś doświadczenie?
    Mój syn jeździ 3 lata choperkiem 50 ccm wyprodukowanym w Chinach na rynek
    amerykański, który nazywa się LONGBO i poza połamanym w czasie wywrotki filtrem
    jeździ BEZAWARYJNIE !

  • 210. Data: 2009-04-26 10:24:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Rozum nie powinien byc chinskiej produkcji.

    Ładnie powiedziane.
    Rozum chińskiej produkcji podpowiada rozwiązania stereotypowe, według
    których tylko japonia ma prawo jeździć i wyglądać.
    A przecież wiemy, że to nieprawda.

    > Japonia takze bywa tandetna. Ruscy takoz. Sprobuj chocby znalezc dobrego
    > jakosciowo Dniepra.

    Jak przejrzysz prasę dostarczoną pocztą, to znajdziesz wzmiankę o Dnieprze.
    Najbardziej
    zadowoleni i najrzadziej odwiedzający pogwarancyjny serwis klienci. Mowa o
    właścicielach nowozakupionych motocykli wyprodukowanych na rynek UK.

    Przy czym trzeba pamiętać, że ten świat jest tak zbudowany, że istnieją też
    marki produkowane w Chinach a montowane w UK - skoro właściciel marki chce
    mieć tanią sieć serwisową to na starcie inwestuje w jakość montażu przez
    specjalistów.

    --
    Jasio
    vfr vx etz