  • Data: 2023-04-02 21:46:56
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Bylinowicz <s...@g...com> wrote:

    > Ale mi pan Andrzejek z centrali kiedyś zabronił poszukiwania "dobrego
    > zera". Generowaniem jałowego ruchu na centrali to nazwał.

    A miał podstawę prawną? Bo bez podstawy prawnej, to sobie może...
    grzecznie prosić.

    > Świat schodzi na psy. Ale... nasi rodzice też pewnie tak mówili kiedyś;).

    Pewnie tak :)

    > www.speedtest.pl - wklejaj wyniki, pochwal się;).

    To coś jak porównywanie długości penisa? :)

    Download 234.16 Mb/s, upload 23.66 Mb/s, ping 8 ms.

    Zerknąłem na fakturę. "Internet światłowodowy do 300 Mb/s". To by się
    zgadzało.

    > U mnie było jakoś tak, że tego Strowgera przepięli w końcu na porządne
    > linie mm, skutkiem czego nastał standard v92 na moim Pentagramie Hex2.

    Burżujstwo :)

    > A wyglądało to tak:

    O, masz jeszcze logi. Ja logów z połączeń już raczej nie znajdę.

    > Ależ to śmigało! Byłem zachwycony. I za darmo mi działało. Wtedy już
    > 0202122. Wynalazki typu Coolnet wtedy porzuciłem, było tych dialupów sporo.

    No jak miałeś darmofon... :)

    > Po jakimś czasie w końcu przełączono i mój numer pod jakiś tam cyfrowy
    > wynalazek i prędkości spadły do około 45-46b/s.

    b/s? To nie pomyłka?

    > Stawiam na to, że cyfra wycięła po prostu pasmo akustyczne linii, czego
    > Strowger nie robił. Wewnątrz Torzymia jakość połączeń była w standardzie
    > HD (zanim to się stało modne).

    Pewnie tak. Im mniejsze pasmo, tym więcej rozmów można przepchnąć
    mniejszymi zasobami, więc wystarczy przyciąć do pasma wystarczającego do
    prowadzenia rozmowy (nie wiem ile to jest, do 3 kHz, może nawet mniej?).

    > Shell... na uczelni miałem, b...@a...aw.wsp.zgora.pl - tam śmigało
    > pięknie:)

    Potem też załatwiłem jakiegoś shella "załatwianego", ten na free.net.pl
    był darmowy dla wszystkich.

    > Jesteśmy starzy. Czas na nas, by narzekać. I wspominać "lepsze" czasy.
    > Bo teraz to nie ma żadnych czasów. I coś w tym jest.

    Teraz jest po prostu proza życia. Z drugiej strony... obiektywnie rzecz
    biorąc, wtedy była magia, bo wszystko dopiero startowało, a teraz to, co
    miało wystartować, już dawno osiągnęło szczyt i się kończy, a nowe rzeczy
    są po prostu do dupy. Albo po prostu dostosowane poziomem do dzisiejszego
    przeciętnego internauty.

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego: