  • Data: 2022-05-14 22:03:32
    Temat: Re: Co w telewizorze piszczy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 14 maja 2022 o 19:37:44 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
> [...]
    robiłby telefon - a może testowałeś, np. wystarczy wsadzić jakiś stary moduł wifi USB
    > Nie, zabyt wiele się tym nie bawiłem, u mnie LAN działa na wifi a
    > telewizor to umie. Zacząłbym od instrukcji obsługi twojego TV :)

    To jest zawsze źródło rozczarowań :(
    Podobno jakiś proprietary szajsungowski moduł USB do wifi można dokupić,
    ale co z tego, jak po wifi nie działa DLNA.
    Inna sprawa, że to nie jest smarkTV, więc oprócz DLNA
    praktycznje nie ma powodu do używania netu - najwyżej do aktualizacji oprogramowania.
    Chyba że go nie doceniam i jak się podłączy go do netu to zadziwi...