  • Data: 2022-05-14 22:13:12
    Temat: Re: Co w telewizorze piszczy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 14 maja 2022 o 19:48:09 UTC+2 sirapacz napisał(a):

    > osobiście używam kodi odpalanego na Raspberry pi
    > Co prawda teraz mają ceny astronomiczne (kupowałem 3b po bodaj 160pln a
    > teraz i 700 widziałem) ale bankowo spadną.
    >
    > ssie z serwera smb (zwykły NAS dwudyskowy).
    >
    > sterujesz klawiaturką z touchpadem za 29pln albo np. takim pilotem ibox
    > ares 3 (jakoś tak - świetna sprawa).
    >
    > Alternatywnie możesz kupić mediaboxa np. savio i tam postawić kodi na
    > androidzie.
    >
    > Generalnie: KODI najlepszym rozwiązaniem, nieważne jak go użyjesz.

    No ale z tego co widzę to to KODI to jest player - podłączany do takich całkiem
    głupich telewizorów.
    Coś jak dekoder DVB-T, który dodatkowo może odtwarzać z pendrive'a.

    A telewizor z DLNA ma wbudowany player, potrzebuje jedynie sieciowego źródła plików.
    Inna sprawa, że ten player może być kiepski, ale ma tą zaletę
    (być może jedyną), że działa na komputerze wbudowanym w telewizor
    i nie potrzeba kupować i druciarsko podłączać innego komputera.

    A samo DLNA to też żadne oczeń wyrafino, nie widzę tu wiele więcej ponad to, co od
    lat potrafi SMB.