  • Data: 2020-07-01 07:14:07
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jun 2020 19:35:20 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > tym czasie karta pamięci zdążyła paść kilka razy.

    Czyli w jakim czasie?
    Skoro masz podpięty dysk zew. to czemu nadal zapisujesz na sd bo
    rozumiem że z powodu dużych zapisów pada karta?
    Myślę że jednak prościej będzie kupić przemysłową slc tylko do boot a
    zapisy robić na dysku klasycznym podłączonym przez USB storage -
    dlaczego ta opcja odpada?

    Oczywiście to też kwestia jakości samego nośnika flash. Mam chyba 10
    letni router (odpukać!) na Atomie z 4GB flash dyskiem wtyczkowym
    Atapi i nie ma z nim problemu, mimo ze zapisuje normalnie logi i ma
    nawet mysqla.
    Chętnie podpiął bym się pod temat, też szukam alternatywy do Raspi
    ale uwaga - na jakimś SOC z integrowanym dużym DRAM i zdatnym do
    lutowania ręcznego (TQFP?). Oczywiście wiem, że jest allwiner a13
    oraz pic32mz ale one mają mało DRAM na współczesną dystrybucję....

    --
    Marek