    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Date: Wed, 01 Jul 2020 09:02:17 +0200

    On Tue, 30 Jun 2020 23:33:37 +0200, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    wrote:
    > skapitulowalem. Nie poradzilem sobie z aktualizacja kernela na
    > ARMie i
    > starym softem w Debianie, ktory nie pozwalal mi zrobic tego co
    > chcialem.

    A konkretnie w czym był problem?
    Ja właśnie robiłem odwrotnie. Na współczesny kernel isntakowalem
    najstarszy userland jaki udało mi się znaleźć. Przyspieszenie
    działania podstawowych narzędzi było zauważalne.
    Niestety nie da za bardzo się cofną np. do lat 2000-2002, bo gotowe
    obrazy userlandow z instalek np. Debiana pod daną subarchitekturę ARM
    pojawiają się dość późno....

    --
    Marek