    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 28 Jul 2020 21:24:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czujnik piany
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 lipca 2020 09:23:33 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Producenci różnych nołnejmów, które często psują się dużo łatwiej
    > oferuja swoje produckty po bardzo konkurencyjnych cenach. To nie tylko
    > tania siła robocza, a też materiały czy kompletne podzespoły.
    > Siłą rzeczy, zabierają w ten sposób cześc rynku tym co bardziej
    > porządnym, co z kolei skutkuje tym, że i ci bardziej porządni szukają
    > wszędzie oszczędności. Na koniec otrzymujemy produkt, który co do zasady
    > można zbudować jako dużo bardziej trwały, tylko, że wtedy nie
    > wytrzymałby konkurencji z cenowymi wymaganiami suwerena. I tak, dla
> [...]

    Trochę masz racji, ale coraz mniej. Dzisiejsza inżynieria już dawno się przekonała że
    da się coś zrobić i tańsze i bardziej trwałe jednocześnie. Oczywiście, kto nie
    przywyknie ten zdechnie, jak ze wszystkim. No i trochę inne "oczywiście" dla każdego,
    zależy od punktu siedzenia. Jak coś inżyniery zrobiły taniej to nie znaczy że
    handlowcy nie dadzą rady sprzedać drożej, więc wciąż jeszcze zdarzają się ludzie
    którzy będą się wymądrzać po usenetach że wcalebonie, czegoś tam się nie robi, bo on
    tak mówi. Kilka lat temu niejaki Dżejef tutaj się upierał że nie ma opcji
    przestawienia energetyki na wodór. Mniejsza że już wtedy energetyka się przestawiała
    na wodór. Obecnie wszyscy wielcy ładują w to tyle kasy ile mają, bo z gazu długo nie
    pożyją. Prosty wniosek: nie zawsze wystarczy wystawić łeb za okno żeby zrozumieć że
    tam wszędzie wokół jest rzeczywistość.