    Subject: Re: Czujnik piany
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 29 Jul 2020 10:45:51 +0200

    (...)

    > Producenci różnych nołnejmów, które często psują się dużo łatwiej
    > oferuja swoje produckty po bardzo konkurencyjnych cenach. To nie tylko
    > tania siła robocza, a też materiały czy kompletne podzespoły.
    > Siłą rzeczy, zabierają w ten sposób cześc rynku tym co bardziej
    > porządnym, co z kolei skutkuje tym, że i ci bardziej porządni szukają
    > wszędzie oszczędności. Na koniec otrzymujemy produkt, który co do zasady
    > można zbudować jako dużo bardziej trwały, tylko, że wtedy nie
    > wytrzymałby konkurencji z cenowymi wymaganiami suwerena. I tak, dla
> [...]

    Co jakiś czas pojawiają się informacje, że oprogramowanie danego
    urządzenia skraca sztucznie czas jego użytkowania.
    Przekonałem się, że coś jest na rzeczy.

    Mam starą drukarkę laserową, którą bardzo rzadko używam.
    Właściwie tylko w sytuacjach wyjątkowych, najwyżej kilka razy w roku.
    Od jakiegoś czasu pojawia się natrętny komunikat, że czas zamówić nowy
    toner bo stary jest zużyty.
    Ten napis to pół biedy, gorzej że blokowany jest wydruk i muszę
    pokombinować by coś wydrukować.
    Wydruki są idealne, więc zupełnie nie mam ochoty zmieniać tonera.

    WM