  • Data: 2004-06-24 16:34:06
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: kya <k...@m...here.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Jun 2004 11:51:09 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:
    > Ale zdajesz sobie sprawę, że nie zrozumiałaś, co napisałem?

    Ależ. Pisałeś o czymś innym niż Saddie, usiłowałeś zrobić to a propos,
    ton Ci się przy tym udał protekcjonalny. Ponieważ wyraźnie nie zrozumiałeś
    (i nie doceniłeś ;) przedpiśczyni, uznałam, że warto dać Ci znać, żebyś
    nie tkwił w błędzie. Wybacz, to się więcej nie powtórzy.

    --
    ////))) Przez te przepierki zaniedbuję obowiązki służbowe. :
    //|-O-O ) A dodatku wrogi element kąsa nas paszkwilami. [Mirmił] :