  • Data: 2004-06-24 22:10:55
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: kya <k...@m...here.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jun 2004 22:11:42 +0200, Szymon Sokół wrote:
    > On Thu, 24 Jun 2004 19:25:45 +0000 (UTC), kya <k...@m...here.invalid> wrote:
    [...]
    > Wy tak sobie bijecie pianę, a nikt nie raczy napisać, kto co mianowicie
    > zrozumiał, albo czego nie. Ja rozumiem, że Tobie chodzi o to, że te
    > komputery klientów nie są częścią sieci providera? Czy może jednak
    > o coś innego?

    Po prostu nie widzę związku między różnorodnością i własnością maszyn
    składających się na sieć a tym, że jeśli jeden klient ślący wirusy
    może sieć rozwalić, to admin dupa.

    Zdało mi się, że Andrzej czegoś nie zrozumiał, ale teraz domyślam się,
    że zostawił z Saddie nie ten cytat, do którego się odnosił.

    --
    ////))) Twarze w pamięci utrwalam sobie, ale dla pańskiej :
    //|-O-O ) - wyjątek zrobię. [Groucho Marx] :