  • Data: 2023-03-14 19:17:02
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Mar 2023 17:48:35 +0100, Shrek wrote:

    > Może - ale skoro ma być przed sygnalizatorem a najbliższa linia
    > zatrzymania jest we wrocł^H^H przed torowiskiem...

    > Do tego znaku... ustąp pierwszeństwa - wychodzi że... do tego;)
    > https://www.google.com/maps/@54.4158059,18.5862073,3
    a,15y,104.03h,88.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1slOPKGqECCFW
    KzQZh1dwC2Q!2e0!7i16384!8i8192

    trojkaty to P-13, i chyba w miare dobrze namalowane, bo przed drugą
    jezdnią z pierwszenstwem. Pytanie, czemu nie przed pierwszą.
    I co będzie, jak snieg spadnie i swiatla wyłączą.

    Natomiast P-14 jest znakomity:

    3. Znak P-14 ,,linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów"
    wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu:
    1) na skrzyżowaniu na wlotach dróg równorzędnych;
    2) przed przejściem dla pieszych;
    3) przed przystankami tramwajowymi bez wysepek;
    4) przed przejazdami tramwajowymi i kolejowymi;
    5) przed przejazdem dla rowerzystów;
    6) przed śluzą dla rowerów;
    7) przed sygnałem świetlnym.

    3a. Obowiązek zatrzymania pojazdu w miejscu, o którym mowa w ust. 3,
    nie dotyczy kierującego rowerem wjeżdżającego do śluzy dla rowerów.

    Widać słusznie kurs na PJ jest wymagany, i to w atestowanej szkole.

    J.