  • Data: 2023-03-14 21:00:06
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-14 o 18:08, Shrek pisze:

    > Tutaj durniami byli projektanci albo malarze - że sami nie wiedzieli co
    > mają na myśli świadczy o tym, że narysowali linię z trójkątów przed
    > sygnaliazatorem a bez znaku.

    Znaku ustąpienia pierw. rozumiem. A nie wiem czy w tej sytuacji
    obowiązkowo musi być? Pewnie tak, żeby było tip top.
    Linia trójkątna nie ma nic wspólnego z sygn. św.
    W takim razie wszystko się zgadza(oprócz braku A7) A linia prostokątna
    dotyczy i torów i świateł.
    https://arslege.pl/linie-bezwzglednego-i-warunkowego
    -zatrzymania/k1026/a69167/

    Teraz jestem pewien, że w sytuacji z posta otwierającego podjechałbym
    jednak do samych świateł, bo by mnie zęby bolały, że się tyle miejsca
    marnuje. Gdyby się jakiś kulson czepiał, to bym się bronił tym, że
    uznałem, że to linia war. zatrz. dotycząca torów, a co dalej dokładnie
    nie widziałem.