  • Data: 2023-03-31 16:58:05
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 15:56, J.F pisze:

    > Czyli nie 4 minuty, a ponad 5 minut :-P

    Przy kolejce pod dystrybutorem nie mierzyłem, ale jak podjechałem i było
    pusto, to z ciekawości po tym jak mi zarzucali że 5 minut na LPG to
    mrzonka to zmierzyłem. Dokładnie 4 minuty 7 sekund od zaparkowania po
    instrubutorem do odjazu - w kolejce do kasy była chyba jedna osoba, na
    szczęście nie brała hotdogów;)

    > No ale razem to juz ~15 minut - na szybkie ładowanie starczy :-)

    Pod warunkiem że nie będzie kolejki do ładowarki. W sezonie urlopowym na
    A1 są takie korki do stacji, że się na pasie zjazdowym nie mieszczą i
    ludzie na awaryjnym stoją _do_zjazdu_ na stację - teraz wyobraź sobie 8
    ładowarek i każdy na 15 minut:P

    > I jeszcze te pretensje "gdzie pan tym cienkim na supercharger"
    > "jak sie hotdoga je, to przy ładowarce" :-)

    I weź do kibla pójdź - pan tu nie stał! Stałem tylko, w ubikatorze
    byłem! Trzeba lać na koło!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!