  • Data: 2020-10-28 14:33:25
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2020 o 11:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Niby logiczne, ale z reguly tak nie ma i brama jest jedna, a domofon
    > taki sam.

    Ta reguła jest chyba coraz częściej wyjątkiem. Ja zwykle się spotykam co
    najmniej z furtką i potem wejście do klatki.

    > System dobry na strzezone osiedle z kilkoma furtkami, a wstawiaja do
    > klatki z jedna bramą :-)

    Podejrzewam, że nie opłaca się utrzymywanie oddzielnej linii softu w
    centralkach tylko do obsługi instalacji jednowejściowych. Tak jak
    pisałem wcześniej, wymagałoby to też zmian w konstrukcji dekoderów w
    unifonach, żeby zrealizować postulat otwierania drzwi bez wcześniejszego
    wywołania. Zastosowanie byłoby może w 10% nowych instalacji.

    > Z drugiej strony, moglby otwierac wszystkie furtki, niby gdzies tam moze
    > czekac przestepca na okazje, ale pewnie sobie inny sposob znajdzie...

    Można nie montować żadnych zamków, wtedy jest najwygodniej. Popychasz
    drzwi i już jesteś w środku.

    yabba