  • Data: 2020-08-15 14:35:26
    Temat: Re: Duża obrabiarka CNC
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-15 o 13:33, Konrad Anikiel pisze:
    (...)

    > A gdzie w tym pasowaniu mieści się naprężenie obwodowe?

    To jak z balonem, gdy nadmuchany to się sam trzyma.
    Kiedyś w programie Sonda wspominali, że bez ciśnienia w środku rakiety,
    zapadła by się ona pod własnym ciężarem.

    > Blachy zgrzewają doczołowo. Możesz opisać jak byś sobie wyobrażał
    tarciową spoinę T?

    Jest to zgrzewanie tarciowe z przemieszaniem.
    FSW
    Łatwo znaleźć szczegóły tej metody w necie.
    https://youtu.be/XM825iLaPvU?t=171

    WM