  • Data: 2020-08-16 14:44:13
    Temat: Re: Duża obrabiarka CNC
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 sierpnia 2020 18:12:52 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > I co z tego?
    > Porównujemy dwie rury o tej samej średnicy zewnętrznej i masie.
    > Ta która ma żebra musiała być zrobiona z większej rury.

    Na filmie pan CEO uprzejmie tłumaczy że usuwają ponad 2/3 masy, ale pozostawiają 90%
    wytrzymałości.

    połączenie żebra z płaską blachą (klasyczne T).

    pokazać że potrafisz się wymądrzać na temat o którym nie masz pojęcia?

    > Chciałem wyjaśnić wątpliwości jakie mi się nasunęły na ten temat.
    > Ty zaś nie zachowuj się tak jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.
    > Dyskusja powinna toczyć się wokół tematu, a nie być okazją do wycieczek
    > osobistych i popisów typu maczo w pubie.

    Ja się dopytuję czy masz coś w temacie do powiedzenia, bo może trafił się zawodnik od
    którego można się czegoś ciekawego dowiedzieć. No ale dobra, nevermind.