  • Data: 2023-05-22 10:46:30
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2023 o 23:19, heby pisze:
    > On 21/05/2023 22:52, titanus wrote:
    >
    > To wszystko to tylko problem z jakością programisty, nie narzędzi.
    >
    > Typowy problem w GUI typu "zamrażanie, bo coś robię" to bezpośrednia
    > konsekwencja niedzielnych programistów Drag'n'drop z Delphi. Oni nie
    > potrafią pisać inaczej, niż logika biznesowa w onklikach. To się
    > propaguje na współczesne języki, Delphi było tylko źródłem wszelkiego zła.

    Czytnik grup Mozilli też mi się jakoś zamraża. Pewnie niedzielni
    programiści Delphi :-)

    > Optymalizacja, szczególnie automatyczna, jest ostatnią rzeczą jaka jest
    > ważna.
    >
    > Zdecydowanie więcej zysku uzyskując prawidłowo pisząc algorytmike, niż z
    > optymalizacji na poziomie kompilatora. Ba, nieudolne próby optymalizacji
    > kodu mogą zniweczyć efekt przyszłych refaktoringów.

    > Zauważyłeś jak skomplikowane i rozbudowane jest obecnie API windowsa,
    > względem powiedzmy wersji 95? Zauważyłes, jak wiele jest obecnie mediów
    > zawartych w samym systemie? Zauważyłes, że ogólnie ilość wymaganych
    > funkcji OSa wzrosła wielokrotnie, z reszą na życzenie userów?

    Nie bardzo. A właściwie to wcale. Użytkownicy w ogóle nie oczekują
    funkcji systemu operacyjnego. Funkcjonalność postrzegają jako cechę
    programów. Programistycznie też nie widzę by jakoś bardzo się ten system
    operacyjny rozwinął. Wręcz się programistycznie uprościł ze względu na
    obiektowe API dotnetów.