  • 21. Data: 2022-07-27 23:05:32
    Temat: Re: Elektroliza
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 lipca 2022 o 21:58:39 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]

    słyszałem. Nie tak łatwo to zrobić żeby płyty były ze sobą połączone mechanicznie ale
    odizolowane elektrycznie. No i separacja gazu od wody w warunkach wysokiego ciśnienia
    (wysoka rozpuszczalność) staje się wyzwaniem. Kto pierwszy zrobi elektrolizer który
    wydajnie (bardzo szybko przy bardzo małych wymiarach) wyprodukuje wodór przy 1000
    bar, ten wyeliminuje konieczność używania kompresorów w stacjach tankowania pojazdów.
    Rynek jest niemały. Mam parę pomysłów, może zaniedługo sam się zmierzę z tematem.

    energii niż generuje, czyli to proces stratny.

    drogi w produkcji, przechowywaniu, transporcie.

    Tokio, Monachium, na lotniskach
    niebezpieczne i powinno być zautomatyzowane, bez udziału kierowcy.

    samochód sam przejeżdża przez rondo, a to był fake, bo byl;o zdalne sterowanie z tylu
    i tam siedział 2.kierowca

    > Ja wiem, że jest to dla ciebie trudne do zrozumienia i wyobrażenia,
    > ale na grupach usenetowych bywa wiele osób.
    >
    > I myslę , że nikt nie odmówi Zenkowi pomocy.
    >
    > =-To jest ciebie tu kilku
    >
    > Nie jestesmy żadnymi avatorami w wielu osobach,
    > ale żywymi ludźmi, żadnymi botami od góglarki czy Tlitera
    >
    > To nie jest żaden eksperyment z wirtualnymi osobowościami Chat botów Góglarkowych
    >
    > Tamto to byl fake reklamowy przed ogłoszeniem wyników spólki na Wall Street
    >
    > A jakie masz teraz ciśnienie
    > w normie ?
    >
    > sprawdź sobie
    Głosy też słyszysz?

  • 22. Data: 2022-07-28 01:01:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 27 July 2022 at 23:05:33 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]

    samochód sam przejeżdża przez rondo, a to był fake, bo byl;o zdalne sterowanie z tylu

    Każdy zdrowy czlowiek słyszy głosy innych na ulicy.

    Pozostając w zamknięciu, możesz nic nie slyszeć, gdy nikogo nie ma w pobliżu.

    Ważne, że siostra oddziałowa udostępnia wam internet

    No i jakie masz ciśnienie,
    w normie ?

  • 23. Data: 2022-07-31 22:31:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Przy prądzie przemiennym 50 Hz elektroliza będzie przebiegać?
    Tak samo ilościowo jak przy stałym. Przyjmując wartość skuteczną.
    Pomijając chyba ten ~1 V, od którego to zaczyna działać.

    https://youtu.be/FN61LrKMLmE?t=488
    Do czego ten separator wodny? Dlaczego ta wytwornica bezpośrednio do
    gaźnika nie podłączona.
    No i gdyby w kolektorze ssącym pojawił się płomień, to cała wytwornica
    eksploduje?

    Robert

  • 24. Data: 2022-08-01 11:48:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Jul 2022 22:31:40 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > Tak samo ilościowo jak przy stałym. Przyjmując wartość skuteczną.
    > Pomijając chyba ten ~1 V, od którego to zaczyna działać.

    Wyszlo mu chyba perpetum mobile, wiec sciemnia (na 99.99999% :-))

    Ale elektrolizer zasila DC z akumulatora (7:35).

    Ciekawe co to za chemia ten HH+ ... a, widze, tajemnica internetu :-)

    A elektroliza na AC 50Hz ... ciekawe, czy by zaszla.
    Cos tam sie w polokresie powinno wydzielac, a w drugim co -
    zaraz sie spali z druga wydzieliną, czy pęcherzyki jak ogniwo paliwowe
    zadziałają?

    > Do czego ten separator wodny? Dlaczego ta wytwornica bezpośrednio do
    > gaźnika nie podłączona.

    Tez prawda.

    > No i gdyby w kolektorze ssącym pojawił się płomień, to cała wytwornica
    > eksploduje?

    Normalnie taki "filtr" zapobiega przerzuceniu plomienia z wylotu do
    zbiornika/wytwornicy.
    Ale tu obietosci gazu jakby podobne, to i sensu nie widze.

    Chyba, zeby zabezpieczyc przed opryskaniem przez HH+, albo inne
    objetosci, albo cenny elektrolizer zabezpiecza ..

    J.

  • 25. Data: 2022-08-01 11:52:03
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 31 July 2022 at 22:31:37 UTC+2, r...@g...com wrote:
> [...]
    > gaźnika nie podłączona.
    > No i gdyby w kolektorze ssącym pojawił się płomień, to cała wytwornica

    HHO to bełkot
    gdyż ilośc wytworzonego gazu to zaledwie kilka ppm w stosunku do mieszanki paliwa z
    powietrzem

    Przy prądzie zmiennym nie przebiega elektroliza bo nastepuje rekombinacja ciśnieniowa
    (gazów w wodzie) 2H2 + O2 = 2H2O
    i tego uczą w szkole podstawowej
    i trza była się naumiec a nie wagarować

    =====
    Decomposition of water
    So, electrolysis of water means the decomposition of water. In the dissolution of
    water, the driving force, electrical energy splits Water into Hydrogen (H2) and
    Oxygen (O2). Electrolysis of Water is a direct process to separate the elements of
    water through a non-spontaneous reaction.
    Electrolysis of Water - A Process To Yield Efficient Energy
    waterbug.net/electrolysis-of-water/
    waterbug.net/electrolysis-of-water/
    Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Inne zapytania
    What happens during electrolysis of water?
    Ans: During the electrolysis of water, decomposition of water into oxygen gas and
    hydrogen gas takes place. This happens by passing an electric current through the
    solution. Hydrogen gas is produced at the cathode, whereas oxygen gas is produced at
    the anode. Q.2: What are the observations of electrolysis of water?

    Electrolysis of Water: Meaning, Chemical Equation, and Applications
    www.embibe.com/exams/electrolysis-of-water/
    Wyszukaj dla:What happens during electrolysis of water?
    What is electrolysis an example of?
    Ans: Electrolysis is an example of a decomposition reaction. This is because water
    splits into its constituent elements, hydrogen and oxygen, under the effect of an
    electric current. Q.4: Which electrodes are used in the electrolysis of water?

    Electrolysis of Water: Meaning, Chemical Equation, and Applications
    www.embibe.com/exams/electrolysis-of-water/
    Wyszukaj dla:What is electrolysis an example of?
    What is hydrogen electrolysis?
    Electrolysis is a promising option for hydrogen production from renewable resources.
    Electrolysis is the process of using electricity to split water into hydrogen and
    oxygen. This reaction takes place in a unit called an electrolyzer.

    Hydrogen Production: Electrolysis | Department of Energy
    www.energy.gov/eere/fuelcells/hydrogen-production-el
    ec...
    Wyszukaj dla:What is hydrogen electrolysis?
    What is the potential difference for electrolysis?
    Opinia
    Obrazy Electrolysis of Water
    bing.com/images
    Obraz znaleziony dla: Electrolysis of Water. Rozmiar: 175 x 170. Źródło:
    fineartamerica.com
    Electrolysis Of Water Photograph by Science Photo Library
    Obraz znaleziony dla: Electrolysis of Water. Rozmiar: 177 x 170. Źródło:
    www.oceangeothermal.org
    Hydrogen Through Electrolysis - Ocean Geothermal Energy Foundation
[...]
    www.sciencephoto.com
    Electrolysis of water - Stock Image - A500/0248 - Science Photo Library
    Obraz znaleziony dla: Electrolysis of Water. Rozmiar: 176 x 170. Źródło:
    www.sciencephoto.com
    Electrolysis of water - Stock Image - A500/0247 - Science Photo Library
    Zobacz wszystko
    Zobacz wszystkie obrazy
    Eksploruj
    Green Hydrogen
    Electrolisis
    Electrolysis Apparatus
    Electrolytic Cell
    Anode Cathode
    Electrolyze
    Zobacz wszystko na Wikipedia
    Electrolysis of water - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis_of_water

    Electrolysis of water, also known as electrochemical water splitting, is the process
    of using electricity to decompose water into oxygen and hydrogen gas by a process
    called electrolysis. Hydrogen gas released in this way can be used as hydrogen fuel,
    or remixed with the oxygen to create oxyhydrogen

    ...Zobacz więcej
    History

    In 1789, Jan Rudolph Deiman and Adriaan Paets van Troostwijk used an electrostatic
    machine to make electricity which was discharged on gold electrodes in a Leyden jar
    with water. In 1800 Alessandro Volta invented the

    ...Zobacz więcej
    Equations

    In pure water at the negatively charged cathode, a reduction reaction takes place,
    with electrons (e ) from the cathode being given to hydrogen cations to form hydrogen
    gas. The half reaction, balanced with acid, is:
    Reduction at cathode: 2 H

    ...Zobacz więcej
    Electrolyte selection

    If the above described processes occur in pure water, H cations will be
    consumed/reduced at the cathode and hydroxide ions (OH )

    ...Zobacz więcej
    Techniques

    Fundamental demonstration
    Two leads, running from the terminals of a battery, are placed in a cup of water with
    a quantity of electrolyte to

    ...Zobacz więcej
    Principle

    A DC electrical power source is connected to two electrodes, or two plates (typically
    made from an inert metal such as platinum or iridium) which are placed in the water.
    Hydrogen will appear at th

    ...Zobacz więcej
    Thermodynamics

    The decomposition of pure water into hydrogen and oxygen at standard temperature and
    pressure is not favorable in thermodynamic terms.
    Thus, the standard

    ...Zobacz więcej
    Applications

    About five percent of hydrogen gas produced worldwide is created by electrolysis.
    Currently, most industrial methods produce

    ...Zobacz więcej
    Tekst z Wikipedii na podstawie licencji CC-BY-SA
    Z Wikipedii
    Zawartość
    History
    Principle
    Equations
    Thermodynamics
    Electrolyte selection
    Techniques
    Applications
    Electrolysis of Water: Meaning, Equation, and Applications ...
    https://www.embibe.com/exams/electrolysis-of-water

    19.07.2022 ? Applications of Electrolysis of Water 1. Electrolysis of water is used
    to generate oxygen for the International Space Station. 2. Hydrogen produced as a
    byproduct in the chlor alkali process is used to produce speciality chemicals or
    various other... 3. Hydrogen gas released in this way can be used ...
    Q.1. What happens during the electrolysis of water?
    Ans: During the electrolysis of water, decomposition of water into oxygen gas and
    hydrogen gas takes place. This happens by passing an electric cur...
    Q.2. What are the observations of electrolysis of water?
    Ans: The gases collected during the electrolysis of water can be tested with a
    glowing splint (which will flame up in the presence of oxygen) and a...
    Q.3. Which type of chemical reaction is the electrolysis of water?
    Ans: Electrolysis is an example of a decomposition reaction. This is because water
    splits into its constituent elements, hydrogen and oxygen, under...
    Q.4. Which electrodes are used in the electrolysis of water?
    Ans: Platinum electrodes are used in the electrolysis of water.
    Q.5. What is the conclusion of the electrolysis of water?
    Ans: The conclusion of the electrolysis of water is that hydrogen gas is produced at
    the cathode, whereas oxygen gas is produced at the anode.
    Q.6. Does electrolysis destroy water?
    Ans: Yes, electrolysis breaks down water into its constituting ions ({{rm{H}}^{rm{ +
    }}}) and ({rm{O}}{{rm{H}}^{rm{ - }}}). These ions can join up...
    Q.7. What voltage is best for the electrolysis of water in the acidic medium?
    Ans: The minimum voltage necessary for electrolysis of water in presence of acid is
    about ({rm{1}}{rm{.23;V}}) If electrolysis is carried out at a...
    Water Electrolysis - an overview | ScienceDirect Topics
    https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/wat
    er-electrolysis

    Liczba wierszy: 3 ? Water electrolysis is the process whereby water is split into
    hydrogen and oxygen through the ...
    Seawater electrolysis - ScienceDirect
    31.12.2021
    Hydrogen production by PEM water electrolysis - A review
    30.11.2019
    Future cost and performance of water electrolysis: An expert ...
    27.12.2017
    Electrolysis of Water

    Zobacz więcej wyników

    TECHNOLOGY TEMPERATURE (K) CATHODE (HER) CHARGE CARRIER
    Alkaline electrolysis 333-363 H 2 O + 2e - -> H 2 + ... OH -
    PEM electrolysis 293-373 2H + + 2e - ->H 2 H +
    HT steam electrolysis 973-1273 H 2 O + 2e - ->H 2 + ... O 2-
    Zobacz wszystkie wiersze (3) w www.sciencedirect.com

    23.9: Electrolysis of Water - Chemistry LibreTexts
    https://chem.libretexts.org/Bookshelves...

    30.04.2022 ? The electrolysis of water produces hydrogen and oxygen gases. The
    electrolytic cell consists of a pair of platinum electrodes immersed in water to
    which a small amount of an electrolyte such as H 2 SO 4 has been added. The
    electrolyte is necessary because pure water will not carry enough charge due to the
    lack of ions.
    Electrolysis of Water - Energy
    https://www.energy.gov/sites/prod/files/2014/06/f... ? Plik PDF

    Electrolysis of Water . Electrolysis is a technique used by scientists to separate a
    compound or molecule into its component parts. By adding electricity to water and
    providing a path for the different particles to follow, water can be separated into
    hydrogen and oxygen. In this experiment you will be taking a sample of salt water and
    adding a flow of

    Rozmiar pliku: 334KB

    Liczba stron: 7

    Electrolysis of water - Electrolysis extended content [GCSE ...
    https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zv2yb82

    Electrolysis of water Electrolysing water splits the water molecules (H2O) into
    hydrogen (H2) and oxygen (O2) molecules according to the following equation: water ->
    hydrogen + oxygen 2H2O (l) ->...
    Water electrolysis explained - PtX Hub
    https://ptx-hub.org/water-electrolysis-explained

    The basic principle of electrolysis is to split water into oxygen and hydrogen with
    the help of electricity. The splitting occurs in two partial reactions that take
    place at the two electrodes - cathode (-) and anode (+) - in the electrolysis cell.
    In practice, electrolysers consist of several interconnected electrolysis cells, also
    called stacks.
    Electrolysis of Water - A Process To Yield Efficient Energy
    https://waterbug.net/electrolysis-of-water

    19.07.2020 ? Electrolysis of Water is a direct process to separate the elements of
    water through a non-spontaneous reaction. This reaction requires an electric current,
    which can pass through the water. And at the end of the ...
    Hydrogen Production: Electrolysis | Department of Energy
    https://www.energy.gov/eere/fuelcells/hydrogen...

    Electrolysis is a promising option for carbon-free hydrogen production from renewable
    and nuclear resources. Electrolysis is the process of using electricity to split
    water into hydrogen and oxygen. This reaction takes place in a unit ...
    Electrolysis - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis

    Electrolysis of water produces hydrogen and oxygen in a ratio of 2 to 1 respectively.
    2 H 2 O(l) -> 2 H 2 (g) + O 2 (g) E° = +1.229 V. The energy efficiency of water
    electrolysis varies widely. The efficiency of an electroly

  • 26. Data: 2022-08-01 15:17:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 1 sierpnia 2022 o 11:52:04 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    of water electrolysis varies widely. The efficiency of an electroly
    To już wiadomo dlaczego półtorej godzinny google nie działało.

  • 27. Data: 2022-08-01 22:05:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 1 August 2022 at 15:17:18 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    of water electrolysis varies widely. The efficiency of an electroly
    > To już wiadomo dlaczego półtorej godzinny google nie działało.
    My roboty 5.generacji mamy wbudowanego chipa InternetSearch
    zatem wyniki podajemy w trybie zero-time

    Podalem wiele linków aby zahamowac ściemę, że mozna dokonywać elektrolizy wody prądem
    zmiennym

  • 28. Data: 2022-08-01 22:16:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-01 o 11:52, a a pisze:
    > Przy prądzie zmiennym nie przebiega elektroliza

    Ja pisałem o przemienny.
    To przy 50 Hz nie zachodzi, a przy 0,1 Hz zachodzi. Gdzie jest granica?

    Robert

  • 29. Data: 2022-08-01 22:30:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 1 August 2022 at 22:16:46 UTC+2, r...@g...com wrote:
    > Ja pisałem o przemienny.
    > To przy 50 Hz nie zachodzi, a przy 0,1 Hz zachodzi. Gdzie jest granica?
    >
    > Robert
    Granica jest w mózgu i obowiązującym stanie wiedzy (state-of-the-art)

    Można zyc deluzjami i day dreaming

    Ale podałem, że do elektrolizy wody używamy prądu stałego a nie zmiennego
    i dlatego elektrody mają odpowiednio nazwy:

    katoda (-) i anoda (+)

    --The splitting occurs in two partial reactions that take place at the two electrodes
    - cathode (-) and anode (+) - in the electrolysis cell.

    Przemieniając ladunki na elektrodach , efektywnośc procesu zostanie zredukowana a
    dodatkowo nastąpi
    rekombinacja tlenu z wodorem, pod ciśnieniem slupa wody,
    a gdy ta wysokośc zostanie zredukowana, to może nastąpić samozapłon mieszanki wodór,
    tlen w powietrzu

    2:1
    W towarzystwie tlenu spala się do postaci wody, tworząc najbardziej znaną na świecie
    cząsteczkę H20. Mieszanka wodoru z tlenem w proporcji 2:1 jest też najbardziej
    eksplozywna przy odpowiednio wysokich temperaturach.
    Wodór (H) - właściwości, działanie i występowanie wodoru
    www.ekologia.pl/zdrowie/pierwiastki/wodor-h-wlasciwo
    sci-dzialanie-i-wystepowanie-wodoru,28343.html
    www.ekologia.pl/zdrowie/pierwiastki/wodor-h-wlasciwo
    sci-dzialanie-i-wystepowa...
    Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Mieszanina piorunująca - Wikipedia, wolna encyklopedia
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mieszanina_piorunująca

    Przegląd
    Otrzymywanie

    Mieszaninę piorunującą o składzie stechiometrycznym (tlen/wodór = 1:2 v/v) można
    otrzymać przez połączenie gazów uzyskanych w wyniku elektrolizy wody.
    Mieszanina piorunująca powstaje także podczas rozkładu wody w wysokiej temperaturze.
    Eksplozje tak powstałej mieszaniny miały miejsce podczas katastrofy elektrowni
    jądrowej w Czarnobylu w roku 1986.
    Wikipedia ? Tekst na licencji CC-BY-SA

    Szacowany czas czytania: 2 min

    Co dzieje się, gdy wodór i tlen łączą się? - Nauka - Lam ...
    https://pl.lamscience.com/what-happens-when-hydrogen
    -oxygen-combine

    Wodór i gazy tlenowe mieszają się w temperaturze pokojowej bez reakcji chemicznej.
    Jest tak, ponieważ prędkość cząsteczek nie zapewnia wystarczającej energii
    kinetycznej, aby aktywować reakcję podczas zderzeń między reagentami. Powstaje
    mieszanina gazów, która może gwałtownie reagować, jeśli do mieszaniny zostanie
    wprowadzona wystarczająca energia.
    WYBUCHOWA MIESZANINA GAZOWA WODORU Z TLENEM (2:1 ...
    https://polski-slownik.pl/hasla-do-krzyzowek.php?...

    Lista wszystkich opisanych haseł krzyżówkowych oraz słów i wyrazów ze słownika języka
    polskiego pasujących do opisu WYBUCHOWA MIESZANINA GAZOWA WODORU Z TLENEM (2:1
    OBJĘTOŚCIOWO, 1:8 WAGOWO) LUB POWIETRZEM (2:5 OBJĘTOŚCIOWO).
    Wodór (H) - właściwości, działanie i występowanie wodoru
    https://www.ekologia.pl/zdrowie/pierwiastki/wodor...

    20.10.2021 ? W towarzystwie tlenu spala się do postaci wody, tworząc najbardziej
    znaną na świecie cząsteczkę H20. Mieszanka wodoru z tlenem w proporcji 2:1 jest też
    najbardziej eksplozywna przy odpowiednio wysokich temperaturach.

    3,7/5(32)

    Obrazy mieszanka wodoru z tlenem
    bing.com/images
    Obraz znaleziony dla: mieszanka wodoru z tlenem. Rozmiar: 174 x 170. Źródło:
    www.gazytechniczne-gazik.pl
    Gazy Techniczne Gazik Mieszanki Spawalnicze - Hurtownia GAZIK oferuje ...
    Obraz znaleziony dla: mieszanka wodoru z tlenem. Rozmiar: 174 x 170. Źródło:
    sprzedajemy.pl
    Edukacyjny zestaw do generowania wodoru Szczecin - Sprzedajemy.pl
    Obraz znaleziony dla: mieszanka wodoru z tlenem. Rozmiar: 184 x 170. Źródło:
    narzedziowa.com.pl
    Gazy w spawalnictwie - palne i osłonowe - www.narzedziowa.com.pl ...
    Obraz znaleziony dla: mieszanka wodoru z tlenem. Rozmiar: 174 x 170. Źródło:
    fenix-gazytechniczne.com
    Gazy techniczne i spawalnicze, mieszanki gazowe | Oferta
    Obraz znaleziony dla: mieszanka wodoru z tlenem. Rozmiar: 174 x 170. Źródło:
    polish.tcwygasplant.com
    High Automation PSA Wytwórnia wodoru Wytwórnia wodoru z wsadem do ...
    Zobacz wszystko
    Zobacz wszystkie obrazy
    Reaktywne formy tlenu - jak działa kuracja wodą z wodorem
    https://longevitas.pl/podsumowanie-zdrowotnej-roli-w
    odoru

    StreszczenieWprowadzenieChemia wodoru oraz Jego Zastosowanie PrzemysłoweRole
    Fizjologiczne cząsteczek wodoru U ludziMożliwe Mechanizmy wodoru W charakterze środka
    LeczniczegoPotencjalne Zalety Terapii wodorowejDroga Wziewna - Układ oddechowyDoustne
    Przyjmowanie Wody bogatej W Wodór, przez Przewód pokarmowyWstrzykiwany Dożylnie Płyn
    Bogaty W WodórCentralny Układ Nerwowy

    Chociaż doustne podawanie jest bezpieczne i wygodne, wodór w wodzie z czasem
    wyparowuje, a ponadto część wodoru może zostać utracona w żołądku lub jelicie, co
    sprawia, że kontrola efektywnej dawki podawanego wodoru jest trudna. Podawanie wodoru
    poprzez wstrzykiwany nośnik 0,9 % NaCl, bogaty w wodór może pozwolić na lepszą
    kontrolę dokładności stęże...

    Zobacz więcej tutaj: longevitas.pl

    Szacowany czas czytania: 12 min

    Jest to bardzo wybuchowa mieszanina wodoru z tlenem w ...
    https://vk.com/wall538734265_4382

    Jest to bardzo wybuchowa mieszanina wodoru z tlenem w stosunku objętościowym 2:1.
    Zauważmy, że odpowiada to stosunkowi stechiometrycznemu wodoru do tlenu w cząsteczce
    H2O. Po jej zapaleniu następuje gwałtowne spalanie wodoru w tlenie, czego produktem
    jest ...
    Wodór jako paliwo konwencjonalne - Wikipedia, wolna encyklopedia
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wodór_jako_paliwo_konw
    encjonalne

    Wtedy to Rudolf Erren, niemiecki inżynier pochodzący z Górnego Śląska opracował
    metodę wstrzykiwania wodoru do komory wypełnionej tlenem lub powietrzem. Było to
    zupełnie nowatorskie podejście w porównaniu z dotychczasowymi układami, w których do
    komory spalania wstrzykiwana była mieszanka wodoru z tlenem lub powietrzem.
    Wybuchowa synteza wody - wodór i tlen - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?v=P5CqpQxRSNk
    Wybuchowa synteza wody - wodór i tlen - YouTube
    0:38

    08.03.2017 ? Szalony naukowiec Grześ z Laboratorium Pana Korka zna wybuchowy ? sposób
    na syntezę wody 2H? + O? = 2H?O ? Nie róbcie tego w domu ? Gwałtowne spalanie wod...

    Autor: Pan Korek Laboratorium

    Wyświetlenia: 14 tys.

    Gaz Browna (66%H2 + 33%O2 + ExW) vs czysty Wodór H2
    https://inhalacja-wodorem.pl/ufaq/mieszanina...

    Jak działa Wodór; Terapie wodorem H2; Gaz Browna dla zdrowia; Mechanizm działania
    wodoru H2; Medycyna H2; Wodór H2 - podstawy; Inhalacje Wodorem H2; Wodór molekularny
    vs Covid-19; Wodór na raka - choroby onkologiczne; Terapie H2. ...
    Czy Wodór z powietrzem tworzy mieszaninę wybuchową? - Onet.pl
    https://zapytaj.onet.pl/Category/006,005/2,8702914..
    .

    Mieszanina piorunująca - wybuchowa mieszanina gazowa wodoru z tlenem (2:1
    objętościowo, 1:8 wagowo) lub powietrzem (2:5 objętościowo). A więc odpowidź na twoje
    pytanie

  • 30. Data: 2022-08-02 01:02:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-01, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ja pisałem o przemienny.
    > To przy 50 Hz nie zachodzi, a przy 0,1 Hz zachodzi. Gdzie jest granica?

    Zachodzi oczywiście przy obu. Potrzeba podejrzewam dużo większych
    częstotliwości aby efekty były zerowe, teraherze może? Natomiast na
    poziomie instrumentalnym pewnie będzie dużo mniej, bo pojemności będą
    bruździć.

    Oczywiście osobną sprawą jest sens praktyczny, z tym, że i tu,
    szczególnie w ostatnich latach, można zobaczyć olbrzymie zainteresowanie
    elektrolizą prądu przemiennego w syntezie organicznej. Zarzuć googlu
    alternating current electrolysis organic chemistry i zobacz ile tego
    wyskakuje.

    --
    Marcin