  • Data: 2021-01-22 14:17:48
    Temat: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2021 o 13:57, T. pisze:

    > TIRy na tory to fantasmagoria.
    JAK TO? przecież transport elektryczny jest dużo tańszy i niż tiry na
    on! MAło tego, odpadają akumulatory litowe robione rękami dzieci!!!!111
    jeden

    to właśnie jest zajebisty kontrast. samochód elektryczny jest lepszy niż
    samochód spalinowy
    Transport na dużą skale elektryczny w już istniejącej infrastrukturze
    bez akumulatorów jest droższy i z każdej strony gorszy niż to samo
    realizowane ciężarówkami.
    nie dożyje poprawy. nie mam szans

    ToMasz