  • Data: 2020-06-09 22:23:15
    Temat: Re: Embedded HTTP Server
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma innej.

    To się dogadaj z właścicielem wypożyczalni. Albo załóż własną i wypożycz sam od
    siebie odpowiednio zapakowany bagażnik.

    > Bo są callbacki.

    No i?

    Chciałeś event-based, proszę bardzo. Spróbuj sobie wyobrazić, że te callbacki to
    *jedyna* aktywność w programie. Tak jest w przykładach 1-5. Taki program nie różni
    się od programu w całości przyklejonego do tradycyjnego jednowątkowego GUI[*].

    [*] OK, osobne połączenia klienckie to fizycznie różne wątki. Ale da się o tym nie
    myśleć, mogę specjalnie dla Ciebie dodać serializację callbacków.

    Muteks jest potrzebny, jeśli masz powody, żeby robić sekcje krytyczne. Tylko od
    Ciebie zależy, czy będziesz miał te powody.

    > Mały muteksiak to duży kłopot w kilku przypadkach.

    Ale zapomniałeś je opisać.

    > Unikam wątków jeśli nie są niezbędne ponieważ wiem jaki koszt ponoszę
    > wspierając wątki w miejscach gdzie ktoś je wstawił tylko dlatego że
    > inaczej nie potrafił.

    Lubię te nasze przepychanki. Nawet pomimo tego, że są przewidywalne.

    > E tam :D Pojedyncze sztuki ciągle wpadają. Takich zakażonych Javą da się
    > nawet czasem wyleczyć. Tych od Pythona ciężko ..

    No, ale tacy przekonwertowani to przecież też nie świeżaki. Tacy od Javy to niemal na
    pewno widzieli jakiś wątek.
    Ba - tacy od Javy to potrafią nawet kilka tysięcy wątków w jednym procesie zrobić i
    jeszcze się cieszyć patrząc na wykresy. Nie sądzę, żeby mieli jakiś problem etyczny
    związany z tą biblioteką do HTTP.