  • Data: 2021-05-06 18:25:31
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ale przeciez nie za darmo ..

    Abonent, który zamiast tego dostał kartę SIM, też płaci. A tych
    kosztów nie tworzy.

    > Hm, nie widze korelacji.
    > No ale u mnie co mialo byc zalane, to bylo, 24 lata temu :-)

    Widziałem korelację w czasach, kiedy miałem kabel kładziny za Gomułki,
    sztukowany do takiego, co pamiętał reformę Grabskiego. Nie wszędzie
    zalało tak dokładnie jak we Wrocławiu, takie sieci są jeszcze w użyciu.

    > A sa jeszcze takie ?

    Są. W skali kraju być może większość.

    > I to byc moze jest prawdziwa potrzeba, bo widze jakies parcie,
    > zeby z POTS przenosic na Funboxa.

    Jakieś potworne miliony wyszły im w Orange za te licencje. To może
    być prawdziwa przyczyna tak wysokich abonamentów -- odstraszyć
    klientów, by do nich nie dopłacać.

    --
    Jarek