  • Data: 2021-05-06 17:38:16
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2021 11:16:58 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Wbrew pozorom sporo jest tej konserwacji. Menele kradną te druty,
    > łączówki śniedzieją.

    Hm, ostatnimi czasy mam awarie tak jakos raz na rok, i to chyba z ich
    winy - cos musieli zepsuc, bo zbyt gwaltowna.
    No dobra - tez koszta.

    > Marudni klienci wciąż chcą, by ich a to podłączać,
    > a to odłączać lub przenosić. To wymaga ciągłej pracy monterów.

    Ale przeciez nie za darmo ..

    > Ulewy zalewają studzienki,

    Hm, nie widze korelacji.
    No ale u mnie co mialo byc zalane, to bylo, 24 lata temu :-)

    > a wiatry zwrywają linie napowietrzne.

    A sa jeszcze takie ?

    >Ponadto
    > obciążeniem finansowym są centrale. Prąd potrzebny do zasilenia każdej
    > linii, a ten nie jest za darmo. Ale to szczegół w porównaniu z opłatami
    > licencyjnymi. Tu działa(ł) taki model, że poza zakupem hardware (dość
    > tanio) producent centrali co ileś lat nalicza opłaty za używanie numerów.
    > Jak trzeba licencję odświeżyć, pojawia się ból.

    I to byc moze jest prawdziwa potrzeba, bo widze jakies parcie, zeby z
    POTS przenosic na Funboxa.

    J.