  • Data: 2022-06-27 15:57:13
    Temat: Re: HDD -- błąd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 62b9ae59$0$548$6...@n...neostrada.pl

    Po restarcie...

    > Zyy ostatniej chwili. Ponieważ męczył mnie czerwony kolor w Paragonie,
    > skasowałem redną partycję i wrzuciłem tam jej kopię. Rzekomo uzyskałem
    > (na samym końcu dysku -- z końca HDD_0 na koniec HDD_1 aż:
    > - 132.6 MB/s zapisu

    To największa chwilowa szybkość, jaką widziałem, pokazana przez Paragon 7.

    > - nieco ponad (naraz nie mogłem widzieć
    > i pamiętać obu liczb) 47 MB/s kopiowania.

    > Mogę nawet zaokrąglić to do 133 MB/s (po co komu drobiazgi) i dopisać,
    > że nieustannie zapis przekraczał 120 MB/s (bo tak było!) ale i co

    Poniżej 120 MB/s nie widziałem podczas tego kopiowania.
    Im mniejsza była moja aktywność :) tym większa była wskazywana szybkość.
    Być może przekroczona zostałaby 132.6 MB/s, gdybym nie przeszkadzał. :)
    Może należało wyłączyć monitorowanie dysków i WXP...

    > z tego, skoro skopiowanie pliku 40 GB jednak ;) nie idzie błyskiem... ;)

    Teraz nie tylko Paragon 7, ale też Paragon 5 widzi wszystko bez redów.
    Wcześniej Paragon 5 widział na HDD_1 tylko 3 Primary i coś na kształt ERROR....
    (skasowałem ostatnią partycję na Extended i w wolne miejsce uzyskane
    po skasowaniu wrzuciłem kopię tejże partycji, po czym rozciągnąłem
    powstałą/świeżą partycję tak, by wypełniła wolną przestrzeń do końca)

    Tylko Paragony (nie wszystkie -- tylko starsze) zgłaszały błąd.
    Używam różnych partycjonerów, bywa, że kilku (czynnie) naraz.
    Bywa, że kilku naraz na tym samym HDD -- podczas długotrwałej
    zabawy z którąś partycją, potrafię zabawić się innym (ten sam
    wtedy nie wystartuje) partycjonerem (czy podobnym programem)
    obrabiając inną partycję, i nie tylko o zmianę nazwy czy temu
    podobne drobiazgi tu chodzi... Bywa, że pracę jednego programu
    ,,naprawi'' ;) inny, ale naprawienie tejże ,,naprawy'' nie jest
    problemem...

    Problemem jest tutaj machanie głowicą -- nie warto obrabiać dysku
    w różnych miejscach naraz, bo wydłuża to czas i zwiększa temperaturę dysku...
    Ale czasami ;) warto... [a czasami po prostu zapomnę, że już zleciłem
    jakąś zmianę w innym miejscu tego dysku... podczas takich zabaw nie
    ślęczę przy komputerze... a jeśli nawet ślęczę, to nie wpatruję
    się w pracujący partycjoner...]

    --