eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHejt na elektryki › Re: Hejt na elektryki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-96.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hejt na elektryki
    Date: Wed, 18 May 2022 13:00:58 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
    <4929348279$20220518124953@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: c139-96.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 18 May 2022 11:00:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-96.icpnet.pl:85.221.139.96"; logging-data="1574";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    In-Reply-To: <4929348279$20220518124953@squadack.com>
    X-Antivirus: Avast (VPS 220518-0, 18.5.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703781
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18-05-2022 o 12:49, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello K,
    >
    > Tuesday, May 17, 2022, 9:47:29 PM, you wrote:
    >
    >>> Producenci smrodowozów muszą już widzieć zbliżającą się z ogromną
    >>> prędkością ścianę z którą się niebawem zderzą, bo idą na całość nie
    >>> przebierając w środkach, żeby obrzydzić elektryki i trochę odwlec co
    >>> nieuniknione:
    >> To ci sami producenci musza widziec zblizajaca sie z ogromna predkoscia
    >> sciane jesli chodzi o czas ladowania baterii i zasieg.
    >
    > Gdzie ta ściana? Moc łaowarek zbliża się do pół megawata

    Ścianą jest ludzka wytrzymałość.
    I ona JUŻ jest niższa niż zasięg elektryka.

    Czuję to po sobie.
    Nie jestem w stanie jechać tak długo bez przerwy, żeby prąd się skończył
    (zakładając start z baterią w pełni naładowaną).
    A nie mam auta z topowej półki, ani z topową baterią.

    Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
    kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.

    Na trasie Poznań-Zakopane oznacza to dodatkową może z godzinę, jeśli
    chcesz przejechać tą trasę ZA DARMO (bo ładowarki wolniejsze i rzadko
    rozmieszczone), albo NIC jeśli chcesz korzystać z JUŻ TERAZ
    istniejących, szybkich ładowarek.

    Trenowane w majówkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: