  • Data: 2022-05-18 17:37:36
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 May 2022 13:24:21 +0200, Marcin N

    > Nadejdzie, albo i nie nadejdzie.
    > Ultranowoczesne silniki

    Ultranowoczesne powiadasz. A coż w nich takiego ultranowoczesnego, przecież
    to nadal ten sam grzyb, lekko tylko odświeżony i ładniej nazwany. Mazda to
    kompletny dinozaur, pod każdym względem. Mam czasem wrażenie że te ich
    samochody tylko w miarę ładnymi budami się sprzedają (sam się na to
    złapałem parę lat temu kupując M6, choć przyznam że oprócz tego że ładne z
    wierzchu, także ergonomicznie za kierownicą to są dobre samochody, choć
    entertainment od zawsze wołał i nadal woła o pomstę do nieba).

    > od Mazdy wywracają wszystkie
    > te eko-kłamstwa do góry nogami.

    Może nie doczytałeś, ale eko-kłamstwa były dlatego, że ktoś się kopnął w
    wyliczeniach (i się przyznał), do tego uwzglęniał tylko emisję CO2,
    kompletnie pomijając niską emisję (trucie ludzi spalinami), pomijając hałas
    silnikowy który jest szkodliwy, pomijając ilość olejów do utylizacji jaką
    generują silniki spalinowe itd.

    > Cieszę się, że w końcu pozwala się publicznie mówić, że pojazdy
    > bateryjne nie są w stanie zastąpić spalinowych. Nie można więc skończyć
    > produkcji spaliniaków ot tak.

    Owszem, można, tylko zatwardziali obrońcy tych spalinowych trutek muszą to
    w końcu zrozumieć.

    --
    Pozdor
    Myjk