  • Data: 2022-05-18 17:30:25
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 17 May 2022 20:47:29 +0100, K

    > To ci sami producenci musza widziec zblizajaca sie z ogromna predkoscia
    > sciane jesli chodzi o czas ladowania baterii i zasieg.

    Ależ ty masz sraczkę, ciągłą, o te ładowanie autostradowe, które jest
    potrzebne raz na ruski miesiąc -- nie raz ty i drugi maruda elektrykowy to
    tutaj przyznaliście a dalej trujecie i codziennie dotujecie putinka. Ja tam
    już po złociszu za setkę płacę i większość na słońcu jadę, względnie (jak
    sobie patrzę na dane z PSE) w 60% POLSKIM węglu (w życiu nie sądziłem że to
    będzie taki mocny argument hehe) bo reszta leci z OZE i z zachodnich państw
    ościennych.

    > Tez odwlekaja to co nieuniknione czyli wodor.

    Odwlekają, bo potrafią liczyć, w przeciwieństwie do ciebie. Już nawet
    Toyota wypuszcza EV a Mirai od ponad 15 lat leży i kwiczy. Wodór jest
    technologią wielokrotnie bardziej ułomną niż baterie. Niby szybko się
    ładuje, a tak realnie ładowanie potrafi trwać tyle samo albo i dłużej niż
    baterii. Straty na produkcji i pracy są kolosalne. O budowaniu stacji
    produkcji, przechowywania oraz dystrybucji nie wspomnę, gdy prąd JUŻ jest
    WSZĘDZIE. No ale trzeba mieć o technologii wodorowej pojęcie zanim się
    zacznie piać nad nią z zachwytu. Tak realnie wodór się nada do KM i może do
    innego transportu gabarytowego (oby czym prędzej), do samochodów osobowych
    wodoru w życiu nie wystarczy.

    --
    Pozdor
    Myjk