eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: Info z UKE
  • Data: 2011-03-05 20:50:57
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Andrzej <a...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sied@r wrote:

    > W dniu 05.03.2011 12:35, Andrzej pisze:
    >
    >> A co ma zrobić klient, który ma ponad 30% strat na łączu? Reklamacja
    >> przyjęta w środku tygodnia, przypuszczalny czas usunięcia awarii to
    >> przyszły tydzień ale teoretycznie dostęp do sieci jest więc nie można
    >> wnioskować o obniżenie abonamentu...
    >
    > Ja uważam, że te sprawy rozwiązuje umowa - klient operator - są tam
    > odpowiednie warunki - inna sprawa, że klient rzadko ją czyta, jeśli w
    > ogóle.
    >
    > Na naszym rynku wszystkie umowy są podobne - zatwierdzane przez
    > regulatora.
    >
    > W każdej sieci znajdzie się kilku prawników, którzy skutecznie
    > wszystkie banaluki z umowy wytrzebią.
    >
    > W większości przypadków dużo klientów decyduje się na zasadzie gdzie
    > taniej, nawet jeśli obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
    >
    > A później zdziwienie - o faktycznie jednak nie ma takiego poziomu
    > usług.

    Niestety ale przciętna umowa dla użytkownika niehurtowego nie posiada
    żadnego SLA. Są tam zawarte jedynie standardowe punkty jakie nakłada
    ustawa, duże straty na łączu czy też brak możliwości wysycenia łącza pod
    nią nie podpadają. Konkurencja - jak już wcześniej pisałem - niestety
    nie załatwia sprawy. Klient powinien mieć możliwość skutecznego
    reklamowania takiej usługi.


    Pozdrawiam,
    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: