  • Data: 2011-03-05 20:54:22
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Andrzej <a...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:

    > Nawet swojego czasu rozdawaliśmy ulotki informujące "sprawdź inne
    > parametry usługi".
    >
    > Kupujesz 20/1 w TPSA (download/upload) ale nikt tego nie reklamuje jak
    > 20/1 tylko TPSA pisze "kup 20Mb/s". Gówno prawda. Bo to nie jest
    > 20Mb/s tylko to jest biedne 20/1 Mb/s
    >
    > Ludzie nie mają pojęcia. Wystarczy dodać obowiązek informowania o
    > parametrach: średni czas dostępu do zasobów, prędkość gwarantowana w
    > obu kierunkach, prędkość maksymalna w obu kierunkach
    >
    > Polacy bardzo źle podchodzą do limitów na ilość danych. 100/100 za 50
> [...]

    Cóż, daj mi 5/5 z limitem 25 GB a wezmę od ręki. Nie każdy klient to
    ssacz pospolity robiący backup internetu. Niestety większość operatorów
    tak traktuje każdego klienta, a reklamację jak próbę wyłudzenia. Skoro
    temat pojawił się w UKE to znaczy, że nie jest to wyjątek ale reguła.

    Pozdrawiam,
    Andrzej