  • Data: 2011-03-08 09:59:52
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    > Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
    > próby wyłudzenia pieniędzy.
    >
    > Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni. Na
    > pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się samo
    > naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero jak
    > się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie) rezygnuje,
    > bo wie, że po prostu kłamie.
    >
    > Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.
    >
    > - wyłączona karta sieciowa
    > - odłączony kable sieciowy
> [...]

    Swego czasu miałem takiego dostawcę internetu bezprzewodowego:
    - internet permanentnie nie działał w godzinach popołudniowych czy
    wieczornych
    - telefoniczne zgłoszenia usterek przyjmował jak i wszelkie prace wykonywał
    wyłącznie w godzinach rannych w dni robocze
    - i też jak się zgłaszało to opowiadał historie o zawirusowanym komputerze
    itp itd

    Podziękowaliśmy mu nie tylko my bo zdecydowanie za dużo troski o swoje
    interesy wykazywał w porównaniu z tym, co był w stanie nam oferować.