eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Tue, 8 Mar 2011 10:59:52 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 43
    Message-ID: <il4umq$o0m$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl> <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299578397 24598 87.251.232.55 (8 Mar 2011 09:59:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 09:59:57 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94227
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    > Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
    > próby wyłudzenia pieniędzy.
    >
    > Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni. Na
    > pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się samo
    > naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero jak
    > się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie) rezygnuje,
    > bo wie, że po prostu kłamie.
    >
    > Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.
    >
    > - wyłączona karta sieciowa
    > - odłączony kable sieciowy
    > - źle wpisany login i hasło
    > - zawirusowany i/lub źle działający komputer
    > - zresetowane routera do ustawień fabrycznych
    > - nie podłączenie urządzeń do prądu
    >
    >
    > i teraz nie wyobrażam sobie sytuacji w której klient nie płaci, bo uznał,
    > że coś jest nie tak.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Daniel
    >
    > p.s. przed chwilą odebrałem telefon, że znowu internet nie działa. 2 dni
    > temu Pani wpisywała złe hasło, teraz wyłączyła sobie kartę sieciową.

    Swego czasu miałem takiego dostawcę internetu bezprzewodowego:
    - internet permanentnie nie działał w godzinach popołudniowych czy
    wieczornych
    - telefoniczne zgłoszenia usterek przyjmował jak i wszelkie prace wykonywał
    wyłącznie w godzinach rannych w dni robocze
    - i też jak się zgłaszało to opowiadał historie o zawirusowanym komputerze
    itp itd

    Podziękowaliśmy mu nie tylko my bo zdecydowanie za dużo troski o swoje
    interesy wykazywał w porównaniu z tym, co był w stanie nam oferować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: