  • Data: 2005-03-13 19:51:08
    Temat: Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Zdanowicz napisał:
    > Witam Szanownych Państwa.
    >
    > Niecałe dwa lata temu postanowiłem sobie zarejestrować domenę jasne.com
    > Wybrałem wówczas jako swojego usługodawcę Interię, a jak się okazało
    > pośredniczyła temu jeszcze firma BeeProvider bodajże. Wtedy odbywało się
    > wszystko bez najmniejszego problemu, byłem informowany jak należy itp.
    >
    > Po jakimś czasie, jak zauważyłem Interia sama zajęła się obsługą domen, ich
    > rejestracją i tym podobnymi sprawami. Rok temu, przedłużenie domeny obeszło
    > się bez jakichś specjalnych problemów. Jednak w tym roku zwątpiłem w jakąś
> [...]
    To straciles ja czy nie bo w koncu po przeczytaniu postu nie wiem.
    Jesli masz watpliwosci. Prosisz o authinfo - ktore musza ci podac jesli
    jestes abonentem domeny obecnie i przenosisz do innej firmy - np. nazwa.pl.

    Poza tym nie wydaje mi sie zeby ta nazwa byla jakkolwiek atrakcyjna
    skoro wszystko oprocz com i info jest jeszcze wolne.