  • Data: 2005-03-13 22:24:57
    Temat: Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?
    Od: fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj, 2005-03-13 22:11, napisałeś/aś do mnie:
    > Sied@r napisał:

    > Na dobrą sprawę nie umiem powiedzieć czy ją utraciłem czy nie, na razie mnie
    > olano. Nie omieszkam poinformować w ciągu kilku dni jak rozwiążą tą sprawę.

    AFAIK u rejestratorów z USA domena po wygaśnięciu jest blokowana przez
    organ rejestrujący na około 20 dni... Do tego czasu zawsze można jeszcze
    próbować odzyskać swoją własność..

    Co do Interii to wcale sie nie zdziwiłem, ostatnio w imieniu mojego
    klienta próbowałem uzyskać authinfo dla domeny przed jej wygaśnięciem
    coby przetransferować do siebie. Mało brakowało abym nie zdążył...
    Tydzień czasu potrzebowali aby mi wysłać authinfo...

    --
    pozdro
    Michał B