  • Data: 2021-02-25 16:20:36
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6037a467$0$521$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2021-02-25 o 11:02, J.F. pisze:

    >Jedyne słuszne parcie na produkcję to kolejka chętnych do kupna.
    >Skoro tego nie ma to nie widzę powodów do wyrzucania pieniędzy
    >w błoto.

    Spoko - chetni sie znajda. Policja, wojewodztwa, gminy, Orlen, PZU,
    PKO, Cavallino.
    Jak ulga podatkowa bedzie dobra to i prywatnym firmom wcisniesz.
    A jak cena bedzie dobra, to nie tylko Cavallino kupi :-)
    Jak jeszcze parametry beda dobre, to moze i ja kupie :-)

    Tylko czy cena bedzie dobra.

    A ja o tym, ze jak sie wyda ... setki (?) milionow euro na zakup
    gotowego projektu ... to tak troche glupio zakonczyc bez nawet proby
    produkcji.

    No chyba, ze udalo im sie znalezc partnera, ktory za drobne pare mln
    zgodzil sie poprowadzic projekt pozorowany.
    A potem sie okaze, ze Izera wyglada podobnie jak jakas Tata czy inny
    chinczyk ... w srodku, bo na zewnatrz to mozna upozorowac inaczej :-)

    No chyba, ze naprawde udalo im sie znalezc partnera, ktory za drobna
    oplatą naprawde przygotowal fajny projekt, ktory zamierza
    sprzedac/wdrozyc na calym swiecie, i liczy na to, ze postawimy fabryke
    ... moze nawet w finansowaniu pomoze ...

    J.