  • 21. Data: 2022-03-02 20:14:46
    Temat: Re: Jak się dziś odbiera radio
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Miernik mocy - zwany watomierzem - zamknie je.

    Zacznij od latarki i oświetlenia ekranu. Jeśli zobaczysz tam ciemny
    obraz, to znaczy, że tylko podświetlenie matrycy jest wygaszone. Dobre i
    to, choć wiele prądu to nie oszczędza.

    --
    Grzexs

  • 22. Data: 2022-03-02 20:15:36
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 20:04, Collie pisze:

    > Miernik mocy - zwany watomierzem - zamknie je.

    Brak pod ręką takiego coby pokazał poprawnie paredziesiąt watów, ale da
    się załatwić. Ale obawiam się że że projektant tego TV niespecjalnie
    przejmował się mocą pobieraną w trybie radio.

    Inna sprawa że w kablówce mam ledwie 11 stacji radiowych, a na fm 37. A
    w necie tysiące.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 23. Data: 2022-03-02 22:12:20
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 2.03.2022 o 20:15, PeJot napisał:

    > Inna sprawa że w kablówce mam ledwie 11 stacji radiowych, a na fm 37. A
    > w necie tysiące.

    Net to net, a radio to radio, tego też nie zastąpi telewizor
    bez obrazu. Miałem ci ja wieżę Radmora, ale podjebali mi ją
    w poprzednim domu. To było radio, ech...

  • 24. Data: 2022-03-03 10:49:41
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 02/03/2022 19:15, PeJot wrote:

> [...]
    > przejmował się mocą pobieraną w trybie radio.
    >
    > Inna sprawa że w kablówce mam ledwie 11 stacji radiowych, a na fm 37. A

    Jestem tylko gościem w PL, radia słucham tam tylko w samochodzie -
    przeważnie jadąc przez całą polskę. Szczerze mówiąc stacji FMowych nie
    da się słuchac. Muzyka w stacjach ogólnopolskich to jest sieczka - takie
    polsko-światowe disco polo, które ma wpadać w ucho większości,
    pomieszane z reklamami na leków biegunkę, kaszel palacza, problemy
    męskości i Euro AGD. Stacje FMowe muszą zarabiać. Opłaty za koncesje,
    nadajniki itp muszą się zwrócić.

    Nie wiem co jest na DAB w PL bo jeszcze nie miałem okazji słuchać.

    W sieci słucham kilku stacji i płacę im dobrowolnie przez
    patreon/patronite za treści i brak reklam.

    c.

  • 25. Data: 2022-03-03 11:28:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Fakt, prawie nie da (bywa że RM jest miodem na serce), ale TŻ mówi że ja ciągle
    narzekam ;-)
    Co do konkretów brak kanału sportowego, kiedyś były transmisje w radio, nie każdy
    może oglądać jadąc.
    Chętnie bym też odbierał sam dźwięk z YouTube.

    -----

  • 26. Data: 2022-03-03 12:06:50
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 03/03/2022 10:28, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > nie każdy może oglądać jadąc.
    > Chętnie bym też odbierał sam dźwięk z YouTube.

    Na to pozwala Youtube Premium... za które też płacę

    c.

  • 27. Data: 2022-03-03 12:16:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub zwykłe YT gdy ekran zgaśnie ;-)
    Tak czy inaczej zwykle za dużo kombinacji, gdy jedziesz i nie chcesz przystawać.

    -----

  • 28. Data: 2022-03-03 16:47:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 20:15, PeJot pisze:

    > Brak pod ręką takiego coby pokazał poprawnie paredziesiąt watów, ale da
    > się załatwić.

    Zaczyna się robić ciekawie. Na tabliczce znamionowej tego TV podana jest
    moc 96 W. Przy normalnym odbiorze TV HD moc jest rzędu 55-65 W.

    > Ale obawiam się że że projektant tego TV niespecjalnie
    > przejmował się mocą pobieraną w trybie radio.

    Natomiast przy odbiorze stacji radiowych, po wygaszeniu planszy "Kanał
    radiowy" moc *spada* do 20 W.

    > Inna sprawa że w kablówce mam ledwie 11 stacji radiowych, a na fm 37.

    Do tego amplituner pobiera ok. 50 W, a raczej nie zamierzam słuchać
    radia na głośnikach z TV.

    Chyba jednak wystawię jakąś antenę FM na balkon.

    KDWZO nie wchodzi w rachubę, religia nie pozwala :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 29. Data: 2022-03-04 15:06:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 marca 2022 o 19:44:05 UTC+1 Cezar napisał(a):

    > Radio internetowe, kupisz od 200pln. Mam od kilku lat - nie zamieniłbym
    > na nic innego. Dodatkowi dostajesz dostęp do setek stacji, których nie
    > ma na FMie.
    Mamo, mamo a po co nam to wszystko jak w zoo żyjemy.

  • 30. Data: 2022-03-04 15:11:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 marca 2022 o 18:02:24 UTC+1 m4rkiz napisał(a):
    > niektóre jest tylko w sieci
    > jakiś stary smartfon i głośniki - aktywne lub pasywne na kabelku albo przez
    bluetooth, co
    > kto woli, ma, i potrzebuje
    >
    > osobiście używam zabytkowego smartfona z androidem i głośnika bluetooth dokładnie w
    ten
    > sposób od niemal 2 lat - jak wybierze się głośnik z dobrym dźwiękiem i firmową
    ładowarkę
    > to problemów brak a ciągnie tylko (albo aż - jak na to co robi) parę watów
    Za dwie dychy w sklepie kupiłem głośnik bt z wbudownym radiem. Z kart sd też potrafi
    odtwarzać.