  • 31. Data: 2022-03-04 15:12:54
    Temat: Re: Jak się dziś odbiera radio
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 04/03/2022 14:06, Zenek Kapelinder wrote:

    > Mamo, mamo a po co nam to wszystko jak w zoo żyjemy.

    Nie ma przymusu.

    c.

  • 32. Data: 2022-03-04 15:54:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 06:11:34 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
    > Za dwie dychy w sklepie kupiłem głośnik bt z wbudownym radiem. Z kart sd też
    potrafi odtwarzać.

    No tak prawde mowiac ... do stowy to troche trudno fajne radio kupic.

    Wymagam pamieci na programy, i to ze 20 sztuk.
    Z przyciskami do szybkiego wyboru.
    I RDS bylby bajerem.

    Choc z drugiej strony ... i tak slucham jednego RMF ...

    J.

  • 33. Data: 2022-03-04 16:36:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 marca 2022 o 15:54:57 UTC+1 J.F napisał(a):
> [...]
    > Z przyciskami do szybkiego wyboru.
    > I RDS bylby bajerem.
    >
    > Choc z drugiej strony ... i tak slucham jednego RMF ...

    No właśnie. A tam jakiś gigantoman o setkach stacji w necie napisał. Co by nie
    włączyć to wszędzie gówno adresowane do konkretnego słuchacza. I zapewne wszędzie
    reklamy przerywaja żeby puścić kilka mozgojebnych piosenek.
    Coś takiego jak to
    https://youtu.be/wCIGZWS9I1s
    Tylko po angielsku.

  • 34. Data: 2022-03-04 20:23:41
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Z ciekawości włączyłem, dawno nie używane, radio Śnieżnik.
    Na falach długich, na antenie ferrytowej, 225kHz odbiera całkiem, całkiem.
    Spodziewałem sie jakiś zakłócających warkotów, itp.
    Tyle, że u mnie około 30km od Solca Kujawskiego

    jp

    --

    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 35. Data: 2022-03-05 09:03:17
    Od: Runt <r...@k...prv>

    W dniu 2022-03-04 o 16:36, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

> [...]
    włączyć to wszędzie gówno adresowane do konkretnego słuchacza. I zapewne wszędzie
    reklamy przerywaja żeby puścić kilka mozgojebnych piosenek.

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder na pl.soc.polityka
    ujada:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko
    składy broni i pasy startowe.

    Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne
    państwo. I są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka
    możliwość a nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać.

    Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu
    Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku?
    Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy
    raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i
    podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 36. Data: 2022-03-05 12:05:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/03/2022 17:23, PeJot wrote:
    > 4) jakieś inne sugestie ?

    To nie sugestia, ale pytanie:

    https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&SearchTe
    xt=SI4735

    Używał ktoś? Jakieś opinie? Wygląda topornie, ale może do amatroskiego
    nasłuchu by się nadało.

  • 37. Data: 2022-03-05 12:40:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może używkę samochodową?

    -----

  • 38. Data: 2022-03-05 14:14:50
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-03-05 o 12:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może używkę samochodową?

    Hehe, mam na zbyciu.

    > -----

    Natenczas *kupowanie* radia, jako kolejnego klocka mija się z celem,
    *jest* amplituner i chcę go wykorzystać, czy to jako radio FM, czy to
    jako wzmacniacz do odbioru radia przez TV. Obydwie funkcje się wzajemnie
    wręcz uzupełniają, na FM mam kanały radiowe których nie ma w TV i na odwrót.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 39. Data: 2022-03-05 14:32:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jacek,

    Friday, March 4, 2022, 8:23:41 PM, you wrote:

> [...]
    > Spodziewałem sie jakiś zakłócających warkotów, itp.
    > Tyle, że u mnie około 30km od Solca Kujawskiego

    Za komuny PR1 odbierałem na radiu detektorowym. 30 metrów anteny
    rozwieszonej między budynkami + prosty obwód LC + złącze BC
    tranzystora germanowego jako dioda dawało sygnał m.cz.
    rzędu 1V. W Opolu. 230 km w linii prostej.
    Odbiór był zabijasty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2022-03-05 14:33:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Runt,

    Saturday, March 5, 2022, 9:03:17 AM, you wrote:

    Skąd się tu kacapie wziąłeś? Idi na chuj!

    --
    Best regards,
    RoMan