eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do Orange › Re: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Data: 2020-10-04 15:30:51
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-10-02 16:15, Krystek pisze:
    > W dniu 2020-09-30 10:20, viktorius pisze:
    >> W dniu 2020-09-28 o 17:10, Krystek pisze:
    >>>
    >>> Pytanie do speców: jak zgłosić w Orange awarię, ale nie przez ten AI
    >>> automat, ani nie przez 19393, gdy się nie zna numeru / kodu klienta?
    >>>
    >> Pogadaj z automatem o czym niestandardowym.
    >> Ja np zgłaszałem że nie zestawia mi się na VDSLu warstwa druga OSI/ISO.
    >> Synchro było, PPP nie. Nie używałem wyrazów "awaria", "usterka", "nie
    >> działa", to nie wpasował mnie w żaden schemat i przełączył do człowieka.
    >>
    >>> Taka sytuacja: byłem u rodziców znajomej na wiosce, obok ich domu leci
    >>> linia miedziana Orange, która obsługuje domy przy tej ulicy a do ich
    >>> domu doprowadza usługi przez LiveBox (numer VoIP + Internet po ADSL).
    >>>
    >>> W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
    >>> przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
    >>> pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
    >>> awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
    >>> awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
    >>> miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.
    >>>
    >>
    >> Tak czy siak najpierw przyjedzie monter. Jak nie uda mi się połatać
    >> kabla swoimi narzędziami, to zgłasza do swojej firmy, że potrzebny jest
    >> cięższy sprzęt.
    >
    > Ponoć w środę przywrócili kabel. Internet u rodziców znajomej działał
    > przez chwilę, potem zaczął czkać, przerywać i przestał. Dzisiaj też
    > jeszcze nie działa. Znając życie to do następnego poniedziałku tego nie
    > ogarną.

    Ciąg dalszy historii: technik-monter osobiście w domu rodziców znajomej
    pojawił się w piątek. Nic nie słyszał wcześniej o uszkodzeniu kabla na
    słupach. Rodzice znajomej go uświadomili i pokazali mu nawet miejsce,
    gdzie ten uszkodzony kabel smętnie zwisał przy ziemi. Technik coś
    pogrzebał na linii, pomierzył. Internet zaczął działać i tym samym
    również inne usługi, czyli przede wszystkim stacjonarny numer po VoIP.

    Ot, i taki to oto przepływ informacji w firmie na temat zgłoszeń. Można
    zgłaszać kilka razy różne sprawy, a i tak wizytujący specjalista wezwany
    do problemu nie będzie miał pojęcia o poprzednich.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: