  • Data: 2020-10-05 13:01:46
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-04 o 15:30, Krystek pisze:

    > Ot, i taki to oto przepływ informacji w firmie na temat zgłoszeń. Można
    > zgłaszać kilka razy różne sprawy, a i tak wizytujący specjalista wezwany
    > do problemu nie będzie miał pojęcia o poprzednich.
    >
    > K.

    Nie ma co ganić monterów za to, że powyżej nich jest bajzel.
    Oni idą do pracy, dostają od dyspozytora listę ustrek do naprawy. Jak
    coś "hot", to dyspozytor dowala im zadań przez komórkę czy tam tablet.

    To zawsze jest jakiś podwyk. Orange w latach 90tych "oddała" monterów do
    firm zewnętrznych. Często informacje, jakie do nich docierają są
    szczątkowe, albo ich nie ma w ogóle. Ile to ja się elaboratów napisałem
    ze szczegółami awarii, bo im sądziłem, że im więcej napiszę w
    zgłoszeniu, to będzie sprawniej zrobione. A potem jak się z takim
    monterem widziałem, to dostał adres, nr kontaktowy, godziny dostępności.
    Gdzieś "po drodze" reszta informacja traciła się bezpowrotnie.

    --
    viktorius