-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 26 Oct 2018 20:40:30 +0200
Message-ID: <9tolexal98mn.1fln0qspfsd3m$.dlg@40tude.net>
Lines: 11
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.247
X-Trace: 1540579230 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 490 89.64.51.247:36527
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642268
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 26 Oct 2018 19:54:06 +0200, Marek S napisał(a):
> Zastanawia mnie też jak to możliwe, że konstrukcja wytrzymuje tak
> ogromne obciążenia (zgaduję: 200A)? W końcu to wymaga grubego drutu,
> sporych diod więc alternator powinien być ogromny, a nie jest.
200A przy 14V to znowu nie jest jakieś ogromna moc, żeby jej miały nie
sprostać diody w alternatorze (a termicznie obciążają je tylko straty).
A rozmiary jednak trochę się różnią - mam 140A i jest sporo większy od
chyba 80A z mniejszego auta.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.18 21:23 Marek S
- 26.10.18 22:02 s...@g...com
- 26.10.18 22:21 Tomasz Pyra
- 27.10.18 11:17 PiteR
- 27.10.18 11:18 J.F.
- 27.10.18 11:30 J.F.
- 27.10.18 12:57 J.F.
- 27.10.18 16:21 p...@g...com
- 27.10.18 21:37 Marek S
- 27.10.18 21:49 Marek S
- 27.10.18 21:58 Marek S
- 27.10.18 22:28 J.F.
- 27.10.18 22:55 J.F.
- 27.10.18 23:08 Marek S
- 27.10.18 23:14 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność