    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 19 Mar 2021 14:10:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jaka stal na projekt DIY
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 19 marca 2021 o 21:16:35 UTC+1 WM napisał(a):
> [...]
    ettle-Kuchenka-survivalowa-Samotny-Wilk-Bushcraft-DU
    O.html

    nie da się zrobić. Pomijam to że człowiek kreatywny nie potrzebuje żadnej kuchenki i
    kubek wody w terenie zagotuje. Przy tym drugim to cała idea robienia i posiadania
    kuchenki idzie w pizdu.

    > Tu chodzi zapewne o zabawę.
    > Ludzie robią różne rzeczy dla zabawy np. drewniane rowery.
    > http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,168
    57872,SpeedWood___drewniany_rower.html

    > WM
    Robią dla zabawy i sprzedają po pięć tysięcy. Lubię takie zabawy albo hobby. Ogólnie
    to fajnie jest jak z hobby można wyżyć. Taka kuchenkę co wystarczy na kilka razy bez
    problemu robi się z puszki po zupie. Ale żeby na to wpaść trzeba być na innym
    poziomie świadomości. Co do tego roweru z drewna. Trzeba być ślepym żeby nie zobaczyć
    że z drewna jest tylko rama. To nie jest rower z drewna tylko rower z drewnianą ramą.
    Jak już dałeś linka do roweru z drewnianą ramą to nie zastanowiłeś się wcześniej
    dlaczego ci co go zrobili nie pytali tutaj jak go zrobić?