  • Data: 2021-03-25 01:09:23
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Po samej ilosci postow dziennie powinno sie cos dac wywnioskowac.

    Przyjmując, że archiwum jest kompletne, a niekoniecznie jest. Z tym, że
    chyba większość uczelni popodłączanoe do Internetu pomiędzy 1992-1993,
    więc nie sądze, żeby przed tym okresem pl.*, przynajmniej w sensie
    dystrybucyjnym (wiele węzłów) istniała. Obstawiam końcówkę 93'.

    > Tylko ... jak to przegladac ?
    > Jakis tbrowser chyba trzeba ... nie mam .

    Tak. Trzeba sobie skompilować.
    https://github.com/wolfpld/usenetarchive

    --
    Marcin