  • Data: 2021-03-25 10:55:44
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:TwQ6I.287806$%k...@f...ams1...
    On 2021-03-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przyjmując, że archiwum jest kompletne, a niekoniecznie jest.

    Masz na mysli, ze tylko czesc postow zapisywal ?
    No, jest takie ryzyko.

    scp bylo tez chyba na listserv, tam archiwum moze by pelniejsze.

    >Z tym, że
    >chyba większość uczelni popodłączanoe do Internetu pomiędzy
    >1992-1993,
    >więc nie sądze, żeby przed tym okresem pl.*, przynajmniej w sensie
    >dystrybucyjnym (wiele węzłów) istniała. Obstawiam końcówkę 93'.

    W sensie dystrybucyjnym moze nie, ale zalozyc hierarchie mozna bylo i
    na zagranicznych serwerach.
    Oprocz podlaczenia do Internetu to trzeba bylo jeszcze fachowca od
    serwera.

    Trzeba by bylo Michala spytac - jak zrobil ten pierwszy polski serwer
    w 92 - to od razu załozył pl.*, czy nie, czy juz byla zalozona.

    Jedna z pierwszych grup to powinna byc pl.news.admin ... ktos by to
    dla nas wymyslil ?

    A to za duzo roboty.

    J.