    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Jaka stal na projekt DIY
    <605ad5b5$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <sAC6I.10385$KDa6.4804@fx36.ams1>
    <605b5c1b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <TwQ6I.287806$%kt3.204552@fx44.ams1>
    <605c5e21$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 25 Mar 2021 12:03:02 GMT

    On 2021-03-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Masz na mysli, ze tylko czesc postow zapisywal ?
    > No, jest takie ryzyko.
    >
    > scp bylo tez chyba na listserv, tam archiwum moze by pelniejsze.

    Tam gdzieś na tych stronach było jakieś sformułowanie, że to są na tyle
    kompletne archiwa na ile się dało (czy podobnie). Trochę więc tak, jakby
    wiedzieli, że czegoś może brakować.

    > W sensie dystrybucyjnym moze nie, ale zalozyc hierarchie mozna bylo i
    > na zagranicznych serwerach.
    > Oprocz podlaczenia do Internetu to trzeba bylo jeszcze fachowca od
    > serwera.
    >
    > Trzeba by bylo Michala spytac - jak zrobil ten pierwszy polski serwer

    A zaraz, czy ja mu nie składałem ze 2 lata temu jakiś życzeń z okazji
    którejś (25?) rocznicy powstania polskiego usenetu? Tylko za diabła nie
    pamiętam, skąd wiedziałem, której. W każdym razie nie odpowiedział :)

    > w 92 - to od razu załozył pl.*, czy nie, czy juz byla zalozona.
    >
    > Jedna z pierwszych grup to powinna byc pl.news.admin ... ktos by to
    > dla nas wymyslil ?

    Ee. 1995.

    Za to "polip" jest z początku 1994.

    --