  • Data: 2021-11-21 02:50:37
    Temat: Re: Jakie firmy produkowały w Niemczech V1, V2 i V3?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 20 listopada 2021 o 22:51:50 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Skąd Ty te dane bierzesz?
    >
    > V1 i V2 były niezłymi pomysłami. Brakowało im tylko i wyłącznie pomysłu
    > na sterowanie. Z tym, że Hitler liczył na broń atomową. Jakby do V2
    > zapakował głowicę jądrową to nie musiałby jakoś szczególnie trafiać w
    > konkretny dom w Londynie. Brakło "chłopu" czasu po prostu.
    >
    > Aż się dziwię, ze nie wpadli na pomysł wysłania agenta, który by
    > podrzucił po prostu nadajnik w miejsce, które chcą trafić i nie zrobili
    > czegoś, co się na ów nadajnik naprowadzi. Wydaje mi się to możliwe na
    > ówczesny stan wiedzy. czytałem, ze i Anglicy i Amerykanie się tego bali
> [...]
    niemcy mieli błędna koncepcje bomby atomowej. Chcieli zbudować działający reaktor i
    zrzucic go jak bombę. Znaczy się chcieli zrobić brudna bombę atomową. Koncepcja była
    błędna bo żadna przez nich produkowana rakieta nie była dostatecznie duża żeby
    poleciała z takim ładunkiem. Odpowiedniego samolotu też nie mieli. Teoretycznie ME
    323 miał odpowiednią ładowność ale do roli bombowca się nie nadawał.