  • Data: 2021-11-22 11:32:51
    Temat: Re: Jakie firmy produkowały w Niemczech V1, V2 i V3?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Nov 2021 11:08:07 -0800 (PST), Astralny Rębajło wrote:

    > Podsumowanie.
    > Więcej osób zginęło w czasie budowy tych rakiet,
    > aniżeli od tych rakiet. Projekt nietrafiony, marnujący zasoby.

    Mowa o wszystkich V, czy tylko V3?

    A jesli zgineli, to w jaki sposob?

    Wypadki przy badaniach/produkcji/startach, ofiary bombardowania
    fabryk,czy wiezniowie zmarli przy drążeniu tuneli itp ?

    Bo roznie mozna na to patrzyc z niemieckiego punktu widzenia.

    A sama ekonomia ... no, coz, chyba rzeczywiscie to malo ekonomiczne,
    jesli jednorazowy samolot/rakieta bombarduje przeciwnika.
    Gdyby jeszcze byl w miare celny, to moze, ale nie byl.

    Tylko ... Niemcy juz nie bardzo mieli co przeciwstawic.
    Wiec alternatywy:
    -przestac bombardowac Londyn ?
    -skupic sie na produkcji samolotow mysliwskich i obronie?
    -skupic sie na produkcji dzial plot ?