  • Data: 2022-01-09 20:36:46
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-09 o 19:33, LordBluzg(R) pisze:

    > A gdzieś to napisałem, że lokalizatory nie używają sieci?
    > Może nie czytasz ze zrozumieniem, bo wyraźnie odniosłem się do telefonów
    > dla seniora, które najczęściej nie używają transmisji danych :>

    Może nie zrozumiałeś pytania?
    Przełożę więc na inny język:
    pisałeś, że sporo (może połowa) tych prepaidów to karty we
    wszelakich urządzeniach co zawyża ich teoretyczne użycie do rozmów.
    W tym momencie mowa o wszystkich kartach prepaid ogólnie.
    Dopiero w kolejnym zdaniu można się domyślać, że sugerujesz, że seniorzy
    wybierają jeszcze dodatkowo jakby z tych prepaidów te, które nie mają
    transmisji.

    A gdzie wyczytałeś, że ja zarzucam Ci, że pisałeś, że lokalizatory nie
    używają sieci, to już zupełnie nie wiem. Lokalizatory wymieniłem dopiero
    ja w tym watku, więc coś sobie wymyśliłeś.

    > Co do alarmów, to w zależności jakie. Jedne bazują na sms a inne
    > sms+transmisja danych. W kamerach to mms lub transmisja danych.
    >
    > Nie mniej, wchodzi to w ogólną liczbę prepaidów.

    Jak rozumiem przyznajesz, że mam rację i że Twoja wypowiedź wcześniejsza
    jest jakby sprzeczna sama ze sobą?