  • Data: 2021-06-07 15:47:36
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2021 15:23, Cezar wrote:
    > Apple stwierdziło że "się nie da" a ktoś to zrobił bo wylutowanie Flasha
    > i odczytanie go nie jest wielkim wyzwaniem jak się ma odpowiednie
    > narzędzia.

    Linia obrony Apple, o ile dobrze pamiętam z kanału Rossmanna,
    przebiegała w nurcie "jeśli ktoś w laptopie Apple dolutuje przewód żeby
    naprawić uszkodzoną ścieżkę, to konwertuje go na peceta". Mniej więcej
    taką linię obrony przyjeli prawnicy Apple w przypadku "right to repair".
    Nie wiem, czy można głupszą, ale o dziwo działa na amerykańskich
    sędziów, więc może była dostatecznie inteligentna dla prawników. Wieć w
    przypadku usuwania postów na forum wystarczy wymyśleć cokolwiek
    brzmiącego rozsądnie, choćby i skrajnie głupiego. Nie szukajmy tu logiki
    ani rosądku. To tylko prawnicze debile wymyślają skrajnie idiotyczne
    powody cenzurowania. Raczej należało by martwić się jak daleko to
    zajdzie w innych dziedzinach.