  • Data: 2021-06-08 10:13:21
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jun 2021 08:18:12 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom"
    > Sam wspomniałeś o tym chlebie, więc pytam czy Louis umarł z głodu.
    > [...]

    Ciachnąłem resztę bo mi przypomina wystąpienia tow. Gomułki. To może
    inaczej.
    Biznes polega na tym, że musi przynosić zyski, rosnące. Jeśli jeden
    warsztat posiadł unikalną wiedzę w zakresie naprawy czegoś, czego
    inni nie są w stanie a następnie podzieli się tą wiedzą z innymi to
    wystąpi mu upływ klientów czy nie?
    Tylko proszę mi tu nie dawać głodnych kawałków o koniecznej wtedy
    optymalizacji, dywersyfikacji by utrzymać bazę klientów na poprzednim
    poziomie (było się nie dzielić).
    Jak się nazywa teraz właściciel biznesu, który mając taką unikalną
    wiedzę naturalnie korzysta z tego faktu a następnie dzieli się nią z
    innymi by sobie pogorszyć? Kiedyś nazywał się idiota ale ciekawy
    jestem jak to teraz wg towarzysza heby ma się nazywać.

    --
    Marek