  • Data: 2021-06-08 16:22:53
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jun 2021 22:07:30 +0200, heby wrote:

    > Obecnie fascynuje go rynek nieruchomości w NYC. Osobiście uważam, że
    > pokazuje absurdy całkiem do rzeczy. Przykładowo w jednym z filmów
    > pokazał agentkę która literalnie wyjaśniła mu, że jeśli mówi że lokal ma
    > 200m2 to przeciez normalne jest że ma 150 "bo tak się mówi". Sam się
    > zakrzusiłem słysząc, co ta idiotka bredziła.

    Ten tego ... a u nas to nie ma zwyczaju, ze "ten samochod ma przebieg
    150 tys km" ... bo "tak sie mowi" :-)

    Nieruchomosci ... ostatnio chyba kwestia - z garazem, czy bez ...

    > Posypały się na niego wtedy
    > hejty od innych agentów nieruchomości, że nie ma w tym nic złego,
    > okłamując ludzi prosto w oczy.

    Moze zalezec od tego, co tam bredzila.
    Np taras zaliczamy do domu czy nie :-)

    > Tu rzecz w czymś innym: owczy pęd do szyfrowania i blokowania
    > wszystkiego co się rusza, powoduje solidną nawę bezuzytecznego złomu na
    > wysypiskach, co roku.

    Z tym, ze przez lata to byla tez kwestia rozwoju - nowy, lepszy.
    Postep sprzetowy jakby przyhamowal, stary dluzej jest dobry.

    J.