    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 18 Jul 2021 06:30:28 -0700 (PDT)
    <60f2c716$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f2de77$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <60f2ffcc$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60f33f31$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <60f420ad$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Klima samochodowa - dlaczego nie absorpcyjna?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 14:38:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    r-generation-lng-cold-energ-low-temperature-waste-he
    at/

    Zachwalali i co? Gówno. Jak by miało wejść do użycia to dzisiaj mógłbyś to kupić w
    sklepie na rogu. Podobnie z tymi kitami do robienia prądu. Mamy ale nie sprzedamy. To
    niech spierdalaja bo chińczyk się odgraża że w grudniu będzie miał w sprzedaży.

    swoim. Moje w przypadku tego co ci się podoba jest takie że jeśli nie można tego
    kupić to znaczy że to gówno bez względu na to czy w jednym egzemplarzu działa.
    Chlodząca rurkę kupisz a super wynalazku się nie da. W głowie tego co wymyślił tylko
    jest. Czasy takie że do produkcji wchodzą rzeczy które działają i dadzą się sprzedać.
    Z polskimi kitami od fotowoltaiki na razie mówię że kit wciskają. Konferencja prasowa
    i mówią że je robią i że będą dużo tańsze od krzemowych. Jakiś dziennikarz pyta gdzie
    można kupić i ile kosztują. Prosimy następne pytanie. Krzemowe przy dużych
    zamówieniach kosztują w granicach złotówki za wata. To kity powinny być po 10 groszy
    za wata. I pewno będą jak Chińczycy zaczną sprzedawać. Tak samo z tym do chłodzenia
    co dałeś. Dokąd nie będzie na allegro to tego nie ma.
    > Ty nie wiesz co to jest szacunek i akceptacja. To po co się wypowiadasz?
    > Aby robić kolejną zadymę i obrażać ludzi na forach?
    Takiego gówna śmierdzącego jak ty obrazic sie nie da. Bo co by napisać obraźliwego to
    za chwilę okazuje się że to prawda była.